دلیل تداوم ناآرامی ها آرمانهای مشروع، واقعی و قلبی مردم ایران است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 13:01

دلیل تداوم ناآرامی ها آرمانهای مشروع، واقعی و قلبی مردم ایران است

شماره: 20089
Aa Aa

مردم ایران معتقدند حکومت آنها را از حقوق و خواسته‌هایشان محروم می‌کند. حکومت ایران با مشکلاتی مواجه است که اساسا ساخته خودش است.

جنبش با وجود سرکوب شدید تداوم دارد و متوقف نمی‌شود؛
دلیل تداوم ناآرامی ها آرمانهای مشروع، واقعی و قلبی مردم ایران است

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اظهارات جو بایدن در خصوص ایران گفت:

رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود به احساسی که از ابتدای این اعتراضات در ایران داشتیم یعنی ابراز همبستگی با معترضان اشاره می کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او با بیان اینکه ما از همان روزهای اول حمایت خود را اعلام کردیم نقش آمریکا در این ناآرامی ها را رد کرد.

وی مدعی شد دلیل تداوم ناآرامی ها، آرمانهای مشروع، واقعی و قلبی مردم ایران است و مردم معتقدند حکومت آنها را از حقوق و خواسته‌هایشان محروم می‌کند.

ند پرایس ادعا کرد نقش آمریکا فقط این است که سرکوبگران و کسانی که با مردم با خشونت رفتار و اینترنت را قطع می‌کنند وادار به پاسخگویی کند:

ایران دوست دارد این ناآرامی ها را به ما ربط دهد تا بتواند ایالات متحده را سرزنش کند اما واقعیت این است که حکومت ایران با مشکلاتی مواجه است که اساسا ساخته خودش است. آنچه بسیاری را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده این است که این جنبش با وجود سرکوب شدید حکومتی تداوم دارد و متوقف نمی‌شود. تعیین مسیر این جنبش نیز به مردم ایران بستگی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان