رئیسی مطیع رهبر بود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 0:21

رئیسی مطیع رهبر بود

شماره: 25504
Aa Aa

او با بیان این که سیاست ایران در قبال فلسطین پایدار است می گوید در ایران هرکس رئیس‌جمهور می‌شود با دو چالش مستقیم مواجه است؛ چالش نخست موضوع اقتصادی و معیشت است و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی است.

سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان؛
رئیسی مطیع رهبر بود

سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار داشت:

رئیسی در خدمت ولایت فقیه بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس و تسنیم، او گفت:

در ایران هرکس رئیس‌جمهور می‌شود با دو چالش مستقیم مواجه است؛ چالش نخست موضوع اقتصادی و معیشت است و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی است.

او گفت که جمهوری اسلامی از زمان پیروزی با خطرات و تهدیدات زیادی تا به امروز مواجه بوده است.

سیدحسن نصرالله ادامه داد:

شهید رئیسی در مسئولیت خود تحول بزرگی در اداره و توسعه آستان رضوی و ارائه خدمات به محرومین و فقرا انجام داد. او یک فقیه، عالم، مجتهد، مؤمن، متواضع و جدا شجاع در مقابل منافقین و دشمنان بود و به مقاومت و آرمان مقاومت ایمان داشت. خادم کشورش بود و هیچ روز تعطیلی نداشت و مطیع رهبر بود. در دولت شهید سید رئیسی یک میلیون و ۷۸۵ هزار قطعه زمین برای ساخت خانه برای خانواده‌های نیازمند داده شد. در سیاست خارجی روابط با شرق حفظ شد و روابط با غرب در یک سطح معینی ادامه یافت، ورود ایران به سازمان‌های بین‌المللی و همچنین مقابله با کرونا در این دولت صورت گرفت.

نصرالله گفت:

ایران کشوری است که در رأس آن یک رهبر بزرگ و عظیم قرار دارد.

وی گفت که سیاست ایران در قبال فلسطین پایدار است. یکی از پیام های این تشییع جنازه‌های با شکوه این بود که ایران کشوری قوی، منسجم و مستحکم است.

وی بیان داشت:

 امیرعبداللهیان از حامیان بزرگ مقاومت در منطقه بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان