رئیس‌جمهور ما یک شخصیت الهی بود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 0:53

رئیس‌جمهور ما یک شخصیت الهی بود

شماره: 25498
Aa Aa

رئیس‌جمهوری ما یک شخصیت آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود. با شجاعت شهید رئیسی ‌به قلب اسرائیل ‌حمله کردیم و اقتدار ایران به برکت رهبری امام خامنه‌ای ادامه خواهد داشت.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
رئیس‌جمهور ما یک شخصیت الهی بود

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد:

شهدای خدمت، شهدای پرتلاش، مجاهد، خستگی‌ناپذیر، مردم‌دار و مردم‌دوست و اهل عبادت بودند و انسان‌هایی بودند که یک لحظه را برای خدمت به مردم از دست نمی‌دادند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

خداوند گلچین کرد و بخشنده‌ترین و ایثارگرترین انسان‌های ما را به محضر خود دعوت کرد و آنان را در جوار خود مأوا داد. رئیس‌جمهوری ما یک شخصیت الهی و آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود که در شبانه‌روز ساعت کمی استراحت می‌کرد و جلساتش تا نیمه‌های شب ادامه داشت و از ابتدای اذان صبح وارد عرصه خدمت می‌شد. اینکه می‌بینیم ۶۳ هیئت عالیرتبه از سراسر جهان برای پاسداشت مقام والای این شهیدان به ایران سفر می‌کنند نشان‌دهنده ابعاد عظیم نفوذ و تأثیر شخصیت این انسان‌های بزرگ در عرصه بین‌الملل است. آنان قوی، انقلابی، مردمی و مومن بودند. شهید رئیسی کسی بود که در کرملین در میان مذاکره نماز خواند تا کبریایی الهی را معیار حرکت خود قرار دهد. او آنجا خدا را عبادت کرد. کسی که از سفر خارجی می‌آمد به خانه نمی‌رفت بلکه به یک سفر داخلی می‌رفت. او با اعضای هیئت دولت خود در تکاپوی رشد ایران به عنوان قائمه امت اسلامی بودند.

وی با اشاره به جنبه‌های شخصیتی شهید امیرعبداللهیان نیز گفت:

او دیپلماتی نجیب و مومن بود که وقتی به عنوان مسئول دستگاه سیاست خارجی ایران عمل می‌کرد هم رشید و بلندبالا، شجاع، قاطع و قوی بود و از کسی جز خدا نمی‌ترسید. ما او را در صحنه‌های زیادی آزموده‌ایم. او در وعده صادق واقعاً درخشید و در برابر فشارهای سیاسی و بین‌المللی کشورها و قدرت‌های مقابل و متفاوتی ایستاد. او یک فهم سیاسی بالا و یک تحرک سیاسی بالا در جهان داشت. او منطق انقلاب و نظام ما را در جامعه جهانی ترویج می‌کرد و مروج شکوه یک انقلاب بود اما در عین حال متواضع، خاکی، افتاده و مومن و سختکوش بود.

سلامی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید آیت‌الله آل‌هاشم یادآور شد:

امام جمعه شهیدمان نیز واقعاً تصویر زیبا و دل‌انگیز یک روحانی مردمی را که با مردم زندگی می‌کرد و در سختی‌های آنان سهیم بود. زبان دل مردم بود و با آنان به سادگی سخن می‌گفت.

وی همچنین با گرامیداشت یاد استاندار شهید مالک رحمتی اظهار کرد:

استاندار جوان اما پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، نمونه یک عنصر اجرایی قدرتمند، اما مومن بود.

فرمانده کل سپاه با بیان این که با شجاعت شهید رئیسی ‌به قلب اسرائیل ‌حمله کردیم گفت:
اقتدار ایران به برکت رهبری امام خامنه‌ای ادامه خواهد داشت. ملت ایران در این چند روز حماسه آفریدند و من به نوبه خودم کف پای همه مردم را می‌بوسم؛ روح زندگی همه مسئولان شما مردم هستید و دوست داریم برای شما فدا شویم.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان