رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 2:11

رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است

شماره: 22505
Aa Aa

رتبه ما بر اساس آمار بهداشت جهانی از نظر میزان امید به زندگی نیز افزایش پیدا کرده؛ در سال ۵۷، ایران در رتبه ۱۰۱ بود امروز در رتبه ۴۹ امید به زندگی قرار دارد.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران؛
رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در همایش جهاد تبیین گفت:

امروزه ما در محاصره‌ تبلیغاتی دشمن هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او اظهار کرد:

دشمن بعد از شکست در جبهه‌های نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اختلاف‌افکنی به توطئه‌افکنی تبلیغاتی و رسانه‌ای  رو  آورده است. امروزه ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای و ۳۰۰ تلویزیون فارسی‌زبان ماموریت دارند تا توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان را علیه نظام اسلامی اجرایی کنند و دستور کار اصلی آنها مایوس کردن مردم است از این رو جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و فوری است.

وی بیان کرد:
امروز در عرصه سیاسی در حالی که آمریکا در انزوا قرار گرفته است کشور ایران از سوی جهان پذیرفته شده است. نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

نقدی گفت:

رتبه کشور ما بر اساس آمار بهداشت جهانی از نظر میزان امید به زندگی نیز افزایش پیدا کرده است.  قبل از پیروزی انقلاب در سال ۵۷، ایران در رتبه ۱۰۱ بود امروز در رتبه ۴۹ امید به زندگی قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:

دشمنان سال گذشته از ماجرای فوت یک خانم که جلوی دوربین و در سالنی که تعداد زیادی از بانوان حضور داشتند،اتفاق افتاد چه توطئه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی کردند. در حالی که آنها خود جلوی دوربین جنایت می‌کنند و آمار نشان می‌دهد که بیش از ۴ هزار نفر در یک سال توسط پلیس آمریکا کشته شدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان