رهبر انقلاب: مقصران احتمالی حادثه شناور کنارک شناسایی شوند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 21:32

رهبر انقلاب: مقصران احتمالی حادثه شناور کنارک شناسایی شوند

شماره: 9953
Aa Aa

در این پیام آمده با روشن کردن درست ابعاد این حادثه و شناسائی مقصران احتمالی تدابیر لازم برای عدم تکرار چنین پیشامد‌های خسارتبار و تلخ اتخاذ شود.

در پیام تسلیت به فرمانده کل ارتش عنوان شد؛
رهبر انقلاب: مقصران احتمالی حادثه شناور کنارک شناسایی شوند

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.

به گزارش اسپادانا خبر، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

حادثه‌ی دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریائی ارتش انجامیده برای اینجانب بسیار تلخ و تاسف آور است. گرچه کارکنان زحمتکش که در هنگام خدمتی دشوار و با افتخار جان باخته‌اند از پاداش و ثواب الهی برخوردارند ان‌شاءالله، ولی غم از دست دادن عزیزان برای خانواده‌های آنان و خسارت فقدان جوانان صمیمیِ پرتلاش برای نیرو بسی بزرگ و سنگین است. این‌جانب به آن خانواده‌های داغدار تسلیت عرض میکنم و صبر و تسلای آنان و شفای آسیب‌دیدگان را از خداوند مسألت مینمایم و از مسئولان ذیربط میخواهم که ابعاد این حادثه را به درستی روشن کرده، ضمن شناسائی مقصران احتمالی، تدابیر لازم برای عدم تکرار چنین پیشامد‌های خسارتبار و تلخ را اتخاذ نمایند.

سید علی خامنه‌ای

۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان