زنان ایران زنانی هستند که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 13:32

زنان ایران زنانی هستند که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

شماره: 21848
Aa Aa

حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست؛ زنان ما زنان آزاده و ایستاده ای هستند که در مکتب حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) تربیت شده‌اند. 

امامان ما با کارگردانی یهودیان به شهادت رسیده اند؛
زنان ایران زنانی هستند که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

 عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنرانی مراسم روز قدس در مشهد اظهار داشت:

امام راحل و مقام معظم رهبری ملت ایران را بی‌نظیر خوانده‌اند و آنان را از مردم مدینه و عراق زمان امیرالمومنین برتر معرفی کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

در کنار مظلوم ایستاده‌ایم و با ظالم نبرد می‌کنیم و چه ظالمی خبیث‌تر از رژیم غاصب اسرائیل و چه مردمی مظلوم‌تر از مردم فلسطین. 45 سال است این مردم در گرما و سرما حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام و نهضت خود را نجات مردم فلسطین می‌دانند؛ مردم ما سفارش امامان معصوم را در این زمینه دنبال کرده‌اند.

او گفت:

فریاد بر سر استکبار ترجمان قرآن است؛ باید از دشمنان خدا تبری جست. همین مردمی که شب گذشته در شب قدر حاضر بودند در روز قدر فریاد استکبارستیزی سر دادند. باید با تبری از دشمنان و موضع‌گیری در برابر جبهه یزیدیان به خداوند نزدیک شویم. دشمنان ما باید بدانند که مردم ما آنهایی هستند که در 22 بهمن و شب قدر حاضر شده‌اند مردم ما مردمی هستند که اینک در راهپیمایی‌ها با زبان روزه شاهد هستید. زنان ما همین زنان آزاده و ایستاده هستند که در مکتب حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) تربیت شده‌اند. مردم ما 45 سال است در تمامی عرصه‌ها جهاد کرده‌اند؛ هم در جهاد سخت دفاع مقدس ایستاده‌اند و هم در عرصه جهاد نرم مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند. امروز هم مردم ما در برابر انواع فشارها و تحریم‌ها و دشمنان ایستاده‌اند و فریادشان بر سر استکبار بلند است و هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند. امت ما در جهاد خسته نمی‌شود و با توسل به خدا و با دشمنی با دشمنان خدا دین خدا را زنده نگه می‌دارد.

وی اظهار داشت:

یک اقلیت یهود همیشه و در همه زمان انبیاء بیشترین دشمنی را با جبهه حق داشته‌اند. امامان ما اگر به شهادت رسیده‌اند با کارگردانی این یهودیان بوده است. رژیم غاصب صهیونیستی در عصر ما ببینید چه کرده است؟ این دشمن تاریخ همه انبیا و این دشمنی که در تمام ادوار با نژادپرستی و تکبر و خودخواهی و حس‌گرایی به دنبال اثبات خود بوده اما انقلاب اسلامی آنها را به ذلت رسانده است. مقاومت‌های متعددی در برابر این رژیم شکل گرفته و این رژیم هر روز دچار شکست شده است. جوانان فلسطینی امروز با موشک به رژیم صهیونیستی حمله می‌کنند؛ با پهپادهای دقیق به این گنبد آهنین حمله می‌کنند. روحیه جهادی و مقاومت جوانان عراق و یمن و لبنان و جوانان مسلمان اروپایی را تهییج کرده است. امروز جبهه مقاومت تسلط اطلاعاتی‌اش از هر زمان دیگری بیشتر است. استکبار قدرت دارد اما جرئت حمله ندارد. پهپادش را زدیم اما جرئت حمله ندارد؛ این نتیجه این راهپیمایی‌ها است.

او گفت:

حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست، زنان ایرانی همین زنانی هستند که امروز در تمام خیابانهای ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و ما تا گرفتن انتقام از رژیم اشغالگر آرام نخواهیم گرفت. پیام اول ما به رهبر حکیم و بزرگ و تربیت شده مکتب علی ابن موسی‌الرضا(ع) است و آن اینکه بر پیمان و میثاق خود ایستاده‌ایم تا زمانی که نماز جمعه خود را به امامت شما در بیت‌المقدس اقامه کنیم. به شهدای خود عرض می‌کنیم که وصیت شما را فراموش نخواهیم کرد و آنچه را که شما از ما خواسته‌اید فراموش نمی‌کنیم و تا گرفتن انتقام خون شما آرام نمی‌گیریم و به مسئولان هم عرض می‌کنیم که تنها راه ایستادگی و به جهاد ادامه دادن است و بزرگترین عبادت مسئولان ما خدمت و نوکری به این مردم است. امروز در برابر هر حرکت استکبار حرکتی مضاعف خواهیم داشت و دوران رجزخوانی شما گذشته و جبهه مقاومت آماده ریشه‌کن کردن شماست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان