سرهنگ‌ سپاه عاشورا به استاندار جدید سیلی زد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 17:10

سرهنگ‌ سپاه عاشورا به استاندار جدید سیلی زد

شماره: 15373
Aa Aa

زین‌العابدین خرم رضوی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود از فردی به نام علیزاده از سرهنگ‌های سپاه عاشورا سیلی خورد.

در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی؛
سرهنگ‌ سپاه عاشورا به استاندار جدید سیلی زد

زین‌العابدین خرم رضوی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود سیلی خورد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او در حضور وزیر کشور و امام جمعه تبریز هنگام سخنرانی مورد برخورد فیزیکی قرار گرفت.

فردی به نام علیزاده که گفته می شود از سرهنگ‌های سپاه عاشورا و شاغل در بخش کارگزینی سپاه استان آذربایجان شرقی است بدلایل نامشخص اقدام به سیلی زدن به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی کرده است.

استاندار جدید آذربایجان‌‌شرقی گفته است:

من زمانی که در سوریه بودم بارها قرار بود توسط دشمن کشته شوم و گلوله روی شقیقه من گذاشتند اما من عامل هتک‌حرمت خود در آیین معارفه را نمی‌شناسم و او بخشیدم و شکایتی از او ندارم. ما ایشان رو در صف دشمن می‌دانیم ولی می‌بخشیم.»

بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز نیز گفته است:

بلافاصله پس از پایان جلسه تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی در تالار اجتماعات مصلای تبریز، دستور فوری برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه از سوی دادستانی صادر شد. بر همین اساس و هم اکنون اقدامات قانونی برای بررسی موضوع توسط دادستانی مرکز آذربایجان شرقی در دست اقدام است. هویت شخص ضارب استاندار آذربایجان شرقی مشخص شده است.

  • سپاه عاشورا در پی اتفاق پیش آمده در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ إنّا نَرغَبُ إلَیکَ فی دَولَةٍ کَریمَةٍ

تُعِزُّ بِهَا الإِسلامَ وأهلَهُ

وتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وأهلَهُ

ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام؛ به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود، سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.

انتظار دارد دستگاه های مسئول ضمن بررسی موضوع برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری نمایند.

  • سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز نیز با اشاره به حاشیه‌های معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت:

من به نمایندگی از طرف مردم عزیز تبریز و آذربایجان از این متانت، خودنگاه داری و بزرگواری سردار خرم تشکر می کنم. حادثه‌ای که پیش آمد دل خانواده های شهدا و همه مردم آذربایجان را غمگین کرد و از این بابت از میهمانان عزیز عذرخواهی میکنم. سردار خرم عزیز در راه انقلاب و مردم سختی های زیادی کشیدند، دوران اسارت را تحمل کرده و دوران سخت دفاع مقدس را سپری کرده اند و در نتیجه براحتی می توانند از روی این مسائل جزئی عبور کنند. ما با تمام توان حامی سردار خرم هستیم تا با عزم بیشتر و انگیزه فزاینده به این ملت خدمت کنند.

  • احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در توئیتر و در واکنش به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی نوشت:

مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی چون در راه خدمت به بشریت و مخلوقات خدا و به خاطر رضای حق تعالی در خدمت مخلوق است از سیلی و توهین‌ نمی هراسد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان