سه متهم پرونده بانک سرمایه هم زمان سکته کردند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:10

سه متهم پرونده بانک سرمایه هم زمان سکته کردند

شماره: 7430
Aa Aa

قاضی مسعودی‌مقام گفته: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمیدانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی؛
سه متهم پرونده بانک سرمایه هم زمان سکته کردند

پرویز کاظمی، عضو سابق هیات مدیره بانک سرمایه در پرونده فساد مالی این بانک و اولین وزیر رفاه در دولت احمدی نژاد به زندان رفت.

به گزارش اسپادانا خبر، قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران درباره تعداد متهمان این پرونده ها اظهار داشت: تعداد اعضای هیات مدیره هشت نفر و سه الی چهار پرونده مربوط به بدهکاران بانک سرمایه است.

وی در پاسخ به این سوال که حکم هدایتی صادر شده است؟ گفت: بخشی از حکم این پرونده صادر و تا قبل از ماه رمضان اعلام می شود.

مسعودی در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی بر اساس وعدهای که داده بدهی خود را داده است؟ گفت: تا الان بانک سرمایه چیزی در این رابطه به ما اعلام نکرده است.

رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در پاسخ به این سوال که آیا حکم سه تن از مدیران بانک سرمایه اجرا شد؟ گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمیدانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

قاضی مسعودی مقام افزود: از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.

وی گفت: در حال حاضر پرویز کاظمی به زندان رفته است و در خصوص دو محکوم دیگر، معالجات در حال انجام است و گفته ایم اگر محکومان توانایی تحمل حبس را ندارند باید در بهداری تحمل حبس کنند که این موضوع هم در دست بررسی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان