سودجویی ضد انقلاب زخم کهنه کم آبی را به بحران تبدیل کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:44

سودجویی ضد انقلاب زخم کهنه کم آبی را به بحران تبدیل کرد

شماره: 14183
Aa Aa

توکلی با بیان این که مردم دروغ کم نشنیده اند از رئیسی خواسته به داد خوزستان برسد و منتظر روحانی نماند؛ او باید اقداماتی انجام می داد که نداده است.

رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت؛
سودجویی ضد انقلاب زخم کهنه کم آبی را به بحران تبدیل کرد

احمد توکلی، رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به مشکلات مردم خوزستان خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت:

آقای رئیسی به داد خوزستان برسید؛ منتظر نمانید آقای روحانی کاری کند البته مسئولیت با ایشان است و او باید اقداماتی انجام می داد که نداده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پاسخ افزود:

اگر قانون به آقای رئیسی برای این روزها به عنوان رئیس جمهور منتخب مسئولیتی نداده سید ابراهیم رییسی هم مسئول نیست؟ عقل و دین و وجدان او را ملزم کرده که این شرایط سخت را نادیده نگیرد.

وی تصریح کرد:

معضل بزرگتر برای مردم خوزستان از دست دادن منبع ارتزاقشان به خاطر بی تدبیری ها فسادها و البته خشکسالی است. برای یک خانواده آنجا، گاومیش همه چیز است و از دست دادنش بیشتر از مرگ فرزند زیست آنها را آشفته می سازد. مردم چون خلف وعده بسیار دیده و دروغ هم کم نشنیده اند با وعده آرام نمی گیرند. باید به سرعت خسارت آنها جبران شود و چون تعیین خسارت زمانبر است در تمام نقاط، تخمینی از میزان خسارت زده شود و مبلغ به حساب سران عشیره ها و معتمدان محلی واریز گردد تا خاطر مردم جمع شود که به زودی قدرت بازسازی خود را می یابند البته کم آبی خوزستان زخم کهنه‌ای است که سوء تدبیر و عدم مدیریت علمی منابع آب کشور و توزیع نادرست آن در بستر خشکسالی و سودجویی عناصر معاند و ضد انقلاب آن را تبدیل به چنین بحرانی کرده اما امروز وقت این حرف ها نیست و باید قبل از هر چیزی به داد مردم برسید.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رییسی. اگر امروز به داد مردم خوزستان نرسید شاید فردا دیر باشد. آقای روحانی را مجبور کنید از منابع مربوط و با اعتبارات موجود مشکل خوزستان را حل کند. منابع بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها هزینه کرد و نیاز نیست منابع جدیدی تعریف کرد. اینجا و اکنون جای این سوال نیست. حتی اگر منبعی نباشد،ضروری است اولویت ها را تغییر دهیم. به جای ولخرجی ها و افزایش بی تناسب حقوق های نجومی میتوان برای مردم آسیب دیده هزینه کرد و حق را به حقدار رساند. اگر قانون هم اکنون مسئولیتی برای آقای رئیسی در نظر نگرفته است اما عقل و شرع حکم می‌کند که ایشان از آبروی خودش برای مردم هزینه کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان