سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم شاهچراغ ممنوع شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:21

سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم شاهچراغ ممنوع شد

شماره: 23232
Aa Aa

او در پاسخ به سوالی پیرامون با تغییر نام بلوار آزادی به قدس و قطع یک درخت نوستالژیک گفته آن درخت خشک و نام بلوار هم آزادی نبوده است.

با اعلام محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس؛
سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم شاهچراغ ممنوع شد

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در یک کنفرانس خبری به مناسبت هفته دولت در رابطه با تغییر نام بلوار آزادی به قدس، توسط شورا و قطع یک درخت نوستالژیک توسط شهرداری گفت:

شهردار اعلام کرد که آن درخت خشک شده بود و بلوار تغییر نام داده شده هم آزادی نبوده است.
به گزارش اسپادانا خبر، او با ارائه توضیحاتی در خصوص حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت:

به هیچ عنوان نباید نسبت به این موضوع غیرمنصفانه ورود کرد؛ کل حادثه حدود ۲۴ ثانیه به طول انجامیده و طی آن شاهد ورود عملی حلقه‌های اول تا سوم امنیتی به ماجرا بوده‌ایم. در مقایسه بین حادثه تروریستی آبان سال گذشته عملکرد و مواجهه بسیار خوب شده بود البته نمی‌توان انتظار داشت که در حرم مانند پادگان عمل کرد.

رئیس شورای تامین فارس با بیان اینکه اقدامات جدیدی برای ارتقاء ایمنی حرمین شریف واقع در شیراز، مصوب شده است گفت:

در محدود بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم‌های شریف سکونت اتباع بیگانه کاملا ممنوع شده است، مگر اینکه اداره اطلاعات این اجازه را برای فرد یا افراد صادر کرده باشد. هیچ کارفرمایی در شیراز برای هیچ یک از مشاغل اعم از ساختمانی، باغبانی، کشاورزی و… اجازه به کارگیری اتباع بیگانه را ندارد مگر با مجوز مستقیم اداره اطلاعات. تمکین نکردن از این مصوبه توسط مالکان املاک محدوده پیرامونی حرم یا کارفرمایان منجر به برخورد قانونی و مواجهه افراد با اتهام ضد امنیتی خواهد شد. همچنین براساس مصوبه شورای امنیت کشور امنیت حرم سیدعلاالدین حسین (ع) نیز به سپاه واگذار شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان