سید حسن نصرالله علت مرگ مهسا امینی را مبهم خواند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:13

سید حسن نصرالله علت مرگ مهسا امینی را مبهم خواند

شماره: 19673
Aa Aa

فوت مهسا امینی به شکل وسیعی مورد سوءاستفاده کشورهای غربی قرار گرفته است| احمق‌ها و نادانان فعالیت‌های ماه محرم و صفر در ایران را تماشا کنند.

حاکم واقعی ایران امام مهدی (عج) است؛
سید حسن نصرالله علت مرگ مهسا امینی را مبهم خواند

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا» با اشاره به تحولات روسیه و اوکراین گفت:

ممکن است که مسیر جهان و همین‌طور لبنان تغییر کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت که حکومت داعش ساقط شد اما «داعش» به عنوان یک پروژه و سازمان و آلت دست دیگران همچنان ادامه دارد. کسی که داعش را ساخت و از آن حمایت مالی و تسلیحاتی کرد ایالات متحده آمریکا بود. تلاش‌هایی برای احیای دوباره داعش در سوریه و عراق و افغانستان در حال انجام است و داعش هر هفته دست به جنایت می‌‌زند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حوادث این روزهای ایران گفت که به دلیل مرگ مبهم خانم مهسا امینی کشورهای غربی غوغا به راه نداخته‌اند در حالی که تهران تأکید کرده است که بدون هیچ سوگیری تحقیقات در این باره را به سرانجام خواهد رساند اما روز گذشته انفجار یک مرکز آموزشی شیعیان هزاره در افغانستان بیش از ۵۰ بیگناه شهید شدند و کوچکترین صدایی از کسی در نیامد ولی فوت خانم مهسا امینی به شکل وسیعی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. دولت‌های پیاپی آمریکا به این درک رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته‌اند و همواره برای پیش‌برد نقشه‌های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم‌ها برای تحریک داخل روی آورده اند.حاکم حقیقی ایران امام مهدی است (عج) است و این حکومت قوی‌تر و راسخ‌تر از هر زمان گذشته است. در گذشته نیز حوادثی دشوارتر از این روزها در ایران روی داده است. ایرانی کشوری نیرومندی است و به حکمت رهبر و مردم مخلصش هرگز امکان غلبه بر آن وجود ندارد.

سید حسن نصرالله افزود:

«ایران قدرتمند است و مردمش پایبند به دین و پیامبر و اهل بیت خود هستند و همین بس که احمق‌ها و نادانان فعالیت‌های ماه محرم و صفر در ایران را تماشا کنند و همین بس که شاهد تشییع تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشند. این واقعیت ایران است و شما دنبال سراب هستید. رسانه‌ها، روزهای نخست تصاویری از ایران را منتشر کردند و گفتند ببینید مردم ایران را اما چند روز بعد که میلیونها ایرانی در حمایت از جمهوری اسلامی به خیابان آمدند همه رسانه‌ها ساکت شدند.

به گفته دبیرکل حزب‌الله لبنان رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی حوزه خلیج‌فارس تلاش می‌کنند مردم را علیه حکومت ایران تحریک کرده و نقش خود را برای سردمدارانشان ایفا کنند در حالیکه نقش‌آفرین اصلی صحنه مردم هستند.

سید حسن نصرالله گفت که قسم می‌خورد جمهوری اسلامی ایران هیچ چیزی از آن‌ها نمی خواهد، هیچ چشم‌داشتی به منابع آن ها ندارد در حالیکه ترامپ بارها در مصاحبه‌هایش به لزوم برداشت نفت عراق و سوریه اشاره کرده بود.

او گفت که حمایت ایران از عراق در مقابل داعش و همچنین گسیل پنج هزار انتحاری از عربستان سعودی به عراق را نمی‌توان فراموش کرد و اگر جمهوری اسلامی ایران نبود بعد از توافق «کمپ دیوید» و تحولات منطقه، معلوم نبود که لبنان و فلسطین در چه موقعیتی به سر می‌بردند.

سید حسن نصرالله گفت که پس از حوادث موسوم به «پاییز عربی» (کنایه به بهار عربی) و داعش اگر کشوری به نام ایران نبود، کشورهای منطقه در وضعیت نامشخصی بودند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان