شبکه‌های اینترنتی می خواهند صدا و سیما را تخریب کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:20

شبکه‌های اینترنتی می خواهند صدا و سیما را تخریب کنند

شماره: 10965
Aa Aa

علی عسکری گفته در ایام اخیر نظرسنجی‌ها نشان داده بالای ۸۰ درصد مردم به سازمان صداوسیما توجه دارند و این یعنی دشمنان موفق نشده‌اند.

رئیس سازمان صدا و سیمای ایران؛
شبکه‌های اینترنتی می خواهند صدا و سیما را تخریب کنند

عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیمای ایران در نشست «هم اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیرو‌های مسلح و مدیران رسانه ملی» با اشاره به اینکه اقتدار نظامی‌ ایران امروز اجازه تعرض و تعدی دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ایران نمی‌دهد، به جریان داشتن جنگ رسانه‌ای، شناختی و فرهنگی علیه افکار عمومی ایران پرداخت و گفت:

دشمن که می‌داند از طریق نظامی نمی‌تواند حریف ایران شود تلاش مذبوحانه‌ای برای فروپاشی از درون را پیگیری می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه این جنگ رسانه‌ای دنیای استکبار با استعداد کامل ماهواره‌های دنیا علیه ایران پیگیری می‌شود گفت:

حدود ۱۳۰ شبکه ماهواره‌ای با لهجه تهرانی در جغرافیای ایران پخش می‌شود که همگی آن‌ها توان استودیویی و تجهیزات و برنامه‌های سنگین دارند تا افکار عمومی را به هر شکل به خود جلب کنند.

رئیس صداوسیما با اشاره به تلاش‌های جبهه استکباری برای استفاده از شبکه‌هایی بر بستر اینترنت برای این جنگ رسانه‌ای گفت:

هدف‌شان این است که صداوسیما را تخریب کنند تا افکار عمومی سمت آن‌ها برود اما به لطف الهی، امروز رسانه ملی با وجود همه توطئه‌های آن‌ها مشغول کار خودش است و در همین ایام اخیر، نظرسنجی‌ها نشان داد بالای ۸۰ درصد مردم به سازمان صداوسیما توجه دارند و این یعنی دشمنان موفق نشده‌اند. در این جنگ نامتقارن، نقش آن‌ها تخریب افکار عمومی است و ما نقش امیدآفرینی داریم. به لطف الهی، صداوسیما با قدرت و غیرت همکاران و بدنه صداوسیما که انقلابی، مقاوم و صبور هستند، ایستاده است و کارش را پیش می‌برد.

وی تاکید کرد در این جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای رسانه ملی دوشادوش نیرو‌های مسلح ایستاده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان