صدا و سیما در راس اعتماد مردم ایران قرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 2:01

صدا و سیما در راس اعتماد مردم ایران قرار دارد

شماره: 11900
Aa Aa

علی عسکری با تاکید بر اینکه فضای مجازی یکی از راه‌های دشمن برای هجمه فرهنگی است گفته تهدیدات امروز ضد جمهوری اسلامی رسانه‌-پایه است.

رییس سازمان صدا و سیما عنوان کرد؛
صدا و سیما در راس اعتماد مردم ایران قرار دارد
عبدالعلی علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما در نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رییس و معاونان سازمان صداوسیما گفت:
 
ما در همه برنامه‌هایمان تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داده‌ایم.
 
به گزارش اسپادانا خبر، رییس سازمان صداوسیما گفت: یکی از مشترکات ما و کمیسیون فرهنگی مجلس آن است که برای صیانت از فرهنگ و هویت ملت ایران تلاش می‌کنیم و امیدوارم این جلسه بتواند هماهنگی و هم‌افزایی‌های ما را بیشتر کند.
 
علی عسکری گفت: دشمن همه هم‌وغم خود را به جنگ فرهنگی اختصاص داده‌اند که خط‌الراس آن جنگ رسانه‌ای است. ما هم‌اکنون در یک جنگ فرهنگی تاریخی هستیم و باید میدان این جنگ را به‌خوبی بشناسیم.
 
وی به هجمه فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات روانی دشمن کاملا پیچیده و پنهان پیگیری می‌شود و ما باید در کنار هم در مقابل این حرکت بایستیم.
 
علی عسکری با تاکید بر اینکه فضای مجازی یکی از دیگر راه‌های دشمن برای هجمه فرهنگی است تصریح کرد:
 
فضای مجازی امروز برای ما هم فرصت است و هم تهدید و باید با قانون‌مند کردن آن مانند همه‌جای دنیا، از فرصت‌های آن بیشتر و بهتر استفاده کنیم و نقش مجلس در این زمینه و در راس آن کمیسیون فرهنگی بسیار مهم است.
 
رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد مطرح کرد:
 
آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که صداوسیما جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی قرار دارد.
 
علی عسکری تهدیدات امروز ضد جمهوری اسلامی را رسانه‌-پایه دانست و تصریح کرد: در همین چند سال اخیر تلاش ویژه دشمن را برای بر هم ریختن افکار عمومی و مخدوش کردن امنیت ملی از طریق رسانه‌ها شاهد بوده‌ایم و اگر صداوسیما نقش آگاهی‌بخش و آرامش‌دهنده خود را ایفا نمی‌کرد، قطعا با شرایط سخت‌تری روبرو می‌شدیم و این حکایت از اهمیت رسانه و تهدیدات رسانه-‌پایه دارد.
 
رییس سازمان صداوسیما گفت: ما با تمام تلاش و توان ایستاده‌ایم تا مرجعیت رسانه را حفظ کنیم و این ایستادگی ما، ایستا نیست بلکه پویاست و باقدرت روبه‌جلو حرکت می‌کنیم.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان