صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب حامیان اصلی میرحسین موسوی هستند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:36

صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب حامیان اصلی میرحسین موسوی هستند

شماره: 19147
Aa Aa

مواضغ بیان شده در بیانیه نتیجه سقوط اخلاقی، روحی و فکری این فرد است و لازم است از خانواده این شهدای گرانقدر به دلیل اسائه ادب پوزش خواسته شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران؛
صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب حامیان اصلی میرحسین موسوی هستند

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در نشست شورای معاونان وزارت کشور گفت:

ماندگاری و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف تاریخی مرهون مردمی بودن آن است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی اضافه کرد:

همواره حضور هوشمندانه و معنادار مردم در صحنه‌ها و بزنگاه‌های حساس نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده است.

او با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت:

حادثه 88 از آن دست حوادثی است که باطن و نیات نادرست برخی خواص بی‌بصیرت را بر همگان آشکار کرد.

وحیدی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه 88 هستند از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به امنیت کشور به بهانه اتفاقات 88 بودند اظهار کرد:

در همان زمان، حضور و میدان‌داری مردم باعث شد که جریان فتنه و سرکردگان آنها شکست مفتضحانه بخورند در حالیکه سران کاخ سفید در پی حمایت از آشوب طلبی بودند. در تحلیل بیانیه اخیر سرکرده فتنه باید به واقعیت‌های اصلی تحولات منطقه‌ای، شکست سیاست‌های دشمن و وضعیت با ثبات و امیدبخش سیاست داخلی توجه کرد و اینکه فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سؤال ببرد؟

وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته استکبار جهانی است و سیاستمداران آمریکایی و رئیس جمهوری سابق این کشور بارها به این مساله اعتراف کرده‌اند گفت:

در این بیانیه شاهد تبرئه داعشی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار هستیم که سعی دارد جنایت‌های این گروه را به نوعی به سیاست منطقه‌ای کشورمان ارتباط دهد و به ساحت کسانی که عزت‌آفرین بوده‌اند و موجبات اقتدار، امنیت و آرامش کشور را فراهم آورده‌اند متعرض شود. امروز به اذعان همه تحلیل‌گران برجسته منطقه‌ای جریان مقاومت سهم اساسی و تعیین‌کننده در نابودی تکفیری‌های داعش ایفا کرد و برای همین بود که وقتی حاج قاسم سیدالشهدای مقاومت و ستون امنیت منطقه به‌دست پلید آمریکای جنایتکار و ارباب تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد آحاد ملت بزرگ ایران و بسیاری از ملت‌های دیگر در اقصی نقاط جهان با هر آیین و نژادی به سوگ نشستند.

وحیدی با بیان اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدای مدافع حرم هستیم گفت:

امروز ملت‌های آزاده از شهدای مدافع محرم به نیکی و افتخار یاد می‌کنند. شهدا «عند ربهم یرزقون»‌اند و شهدای مدافع حرم که شهید همدانی عزیز از جمله آنها است از عزیزترین شهدا هستند. بیان این موضوع از سوی یکی از سرکردگان جریان فتنه که شهادت شهید همدانی را مرگ در غربت به پای استبداد و حضورش را باعث تثبیت پایه‌های رژیم کودک‌کش خوانده است نتیجه سقوط اخلاقی، روحی و فکری این فرد است. حضور بیش از 20 میلیون نفری از همه گروه‌ها و سلایق سیاسی در مراسم تشییع شهید سلیمانی به عنوان فرمانده محور مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع)، نشان از ارادت واقعی ملت بزرگ ایران به مدافعان حرم است در حالیکه برخی خواص بی‌بصیرت تلاش کردند که این واقعیت را مخدوش سازند.

وحیدی اظهار کرد:

در یمن جنگی از سوی عربستان سعودی با حمایت آمریکا و حضور صهیونیست آغاز شده و ملت یمن در مجاهدت برای دفاع از استقلال خود هستند. چطور ممکن است از این جنایت به جنگی قومی- قبیله‌ای یاد شود؟

وی سیاست‌های سلطه‌جویانه و مداخله‌گرایانه آمریکا را علت راه‌اندازی دو جنگ خانمان‌سوز در سوریه و یمن دانست و گفت:

تنها در جنگ یمن بیش از 112 هزار نفر که بیشترشان زنان و کودکان هستند، با استفاده از انواع سلاح‌های آمریکایی کشته شدند.

او گفت: 

فتنه و آن اتفاقات را در عاشورا فتنه‌گران ایجاد کردند؛ شهید همدانی عزیز در پاسداری از مردم، ارزش‌ها و عاشورا صحنه را مدیریت کرد. حب قدرت و دنیاطلبی سرکردگان فتنه در سال 88 هزینه زیادی را به ملت و نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرد. امروز کیست که شهید همدانی را نشناسد و به بزرگی و عظمت کارش پی نبرد و نداند شهادتش در دفاع از حرم ثمره سال‌ها مجاهدت در راه اسلام و انقلاب بود. باید قدردان رهبر عزیزمان باشیم که همواره انقلاب اسلامی را از دل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به بهترین نحو عبور داده‌اند.

وحیدی شناخت دقیق دشمنان را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری دانست و گفت:

گاهی شرایطی ایجاد می‌شود که خداوند باطن افراد را برملا می‌سازد. باید عبرت بگیریم و از فتنه‌گران برائت جوییم و مرزبندی‌مان را به صورت شفاف و صریح با جریان فتنه و نفاق مشخص کنیم.

او با محکوم کردن بیانیه سرکرده فتنه گفت:

ارزش و جایگاه شهدای مدافعان حرم والا و ستودنی است و مردم عزیز ایران اسلامی قدردان خون پاک شهدای مدافعان حرم و امنیت و دفاع از کشور هستند. لازم است از خانواده این شهدای گرانقدر به دلیل اسائه ادبی که شده است پوزش خواسته شود و از خدای متعال مسئلت کنیم ما را در مسیر شهدای عزیز و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت، ثابت قدم نگه دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان