ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 1:31

ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است

شماره: 14365
Aa Aa

او بر تداوم حمایت‌ از مقاومت لبنان تاکید کرده و گفته کافی است شرایط با اشتباه اسرائیل فراهم شود تا جنگ آینده جنگ ممات آنها نام بگیرد.

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران؛
ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در دیدار با شیخ نعیم قاسم، قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:

حزب الله قدرت عزت آفرین و ضامن امنیت مردم لبنان است و چون در میدان جهاد متولد شده و رشد کرده است دشمن صهیونیستی به خوبی دامنه و عمق قدرت آن را درک می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود: 

در شرایطی که شاهد روند گسترش قدرت در محور مقاومت هستیم دشمن مقاومت در حال افول و زوال قدرت است هرچند آنها در فضای مجازی و عملیات روانی در پی معکوس نشان دادن این روند و وحشت ایجاد شده در اردوگاه خود هستند. رژیم صهیونیستی در حال مشاهده حزب الله قهرمان و شمشیر قدس برابر خود است. حرکت حماسی اخیر حزب الله در متوقف سازی ارتش صهیونیستی به نخست وزیر جدید رژیم جعلی نشان داد معادلات در جای دیگری تعیین می شود و هیچ چیزی عوض نشده است. صهیونیست‌ها از این واقعیت درک دقیقی دارند  که اگر موتور حزب‌الله روشن شود آنها باید قطعاً از سرزمین های اشغالی فرار کنند زیرا شخصیت جدید حزب الله در بعد نظامی که قدرت جنگ روی زمین است اگر به حرکت درآید دومینوی فرار اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده کل سپاه تشدید موج فرار که با فقدان راه فرار همراه است را برای صهیونیست‌ها یک بحران روحی بزرگ و شوک آور قلمداد کرد و گفت:

این وضعیت به فروپاشی رژیم صهیونیستی که کار سختی هم نیست منجر خواهد شد. هم اکنون ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است و کافی است شرایط با اشتباه آنها فراهم شود تا جنگ آینده جنگ ممات آنها نام بگیرد.

فرمانده کل سپاه بر تداوم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت لبنان و آرزوی سربلندی برای حزب الله عزیز تاکید کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان