ظریف: دعواهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:43

ظریف: دعواهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید

شماره: 9240
Aa Aa

اگر نیاز بود مردم ایران به آمریکا اعلام کنند که با شما مخالفیم بهتر از حضور در مراسم شهید سلیمانی نمی‌توانستند این پیام را منتقل کنند.

۴۱ سال است در آرزوی پایان جمهوری اسلامی هستند؛
ظریف: دعواهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید

محمد جواد ظریف در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور رئیس جمهور و سفرای خارجی مقیم ایران برگزار شد در سخنانی اظهار کرد:

حضور پر شور مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سلیمانی اعلام انزجار از سیاست‌های آمریکا در منطقه بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: هر کس در کنار آمریکا قهرمانان ملت‌های منطقه را تروریست بداند قطعا آینده‌ای در این منطقه نخواهد داشت.

ظریف اظهار کرد:

کسانی ۴۱ سال است در آرزوی پایان جمهوری اسلامی هستند و بر این اساس و فهم غلط هر روز سیاست‌های اشتباه قبلی خود را تکرار کرده و هر روز به بهانه‌ای دل خود را خوش می‌کنند که روز مورد انتظارشان فرا رسیده است و هر چه مردم ایران با حضور، اعلام نگرش و حمایت خود این دیدگاه را رد می‌کنند باز هم به بهانه‌ای بر دیدگاه غلط خود می مانند.

وی افزود :

اگر نیاز بود مردم ایران به آمریکا اعلام کنند که با شما مخالفیم و سیاست‌هایتان را قبول نداریم، بهتر از حضور در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی نمی‌توانستند این پیام را منتقل کنند و اگر مردم منطقه می خواستند به آمریکا بگویند که از سیاست‌های شما منزجر هستیم و نمی‌پذیریم که شما تروریسم را برای ما تعریف کنید چون خود سردسته آنها هستید بهتر از حضور در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی نمی‌توانستند این را اعلام کنند.

 وی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آرزوهای غلط خود را کنار بگذارید و دعواها و بگومگوهای خانگی ما را به حساب فاصله مردم نگذارید؛ فاصله مردم از نگرش شما در مراسم تشییع شهید سلیمانی مشخص شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان