غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:38

غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید

شماره: 22305
Aa Aa

علیرضا تنگسیری با بیان اینکه اضلاع و ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران باید بیان شود گفته رسانه‌ها‌‌ باید مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به آمریکایی‌ها؛
غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم روز چهارم خرداد «روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول» گفت:

آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او خطاب به آنها گفت:

شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.

وی با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت و سلطه‌ناپذیری است اظهار داشت:

در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم که زیر بار زور نرفته و نمی‌رویم. قبل از انقلاب، آمریکا و انگلستان برای ملت ایران ارزشی قائل نبودند و ایران را مستعمره خود می‌دانستند اما روحیه و انگیزه مقاومت به ملت ایران عزت و شرف بخشید و اکنون ملت ایران، روی پای خود ایستاده و این مقاومت معادلات دنیا را بهم زده است.

او با بیان اینکه اضلاع و ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران باید بیان شود گفت:

این موضوع نقش رسانه‌ها را زیاد می‌کند لذا رسانه‌ها‌‌ باید مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران ‌و به صف دشمن حمله کنند. دشمنان در دریا ‌با خود رسانه و خبرنگار همراه دارند. در دریا خبرنگار فکس‌نیوز همراه دریانورد آمریکایی است و سریع اخبار را منعکس و برای منافع کشور خودشان کار می‌کنند. امنیت خلیج فارس را قاطعانه ‌تأمین می‌کنیم و رسانه‌ها باید در این امنیت شراکت کنند و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش را منعکس کنند تا دنیا بفهمد امنیت خلیج فارس بی‌نیاز از بیگانگان است. محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم و از شرف و عزت ملت ایران دفاع خواهیم کرد. اگر مقابل دشمن کوتاه بیاییم قطعا بر ما مسلط می‌شوند و چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این مسیر راه پیروزی ملت ماست. ما خود را فدایی ملت می‌دانیم و در مقابل دشمن به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و وقتی کشتی ما را در جبل‌الطارق گرفتند، ایستادیم و مجبور شدند کوتاه بیایند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان