فرزند آوری فراوان عمل به تکلیف است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:49

فرزند آوری فراوان عمل به تکلیف است

شماره: 12496
Aa Aa

مطیع همسر بودن و اهتمام به تربیت فرزندان بر اساس مکتب اهل‌بیت(ع) که سربازانی برای ولی جامعه و اهل جهاد باشند از درس‌های زندگی ام‌البنین است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز؛
فرزند آوری فراوان عمل به تکلیف است

سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت:

اگر به زندگی همسر علی علیه‌السلام دقت کنیم درس‌های بسیاری می‌گیریم. «فرزند آوری فراوان» مطلبی است که امروز خانواده‌ها کمتر توجه می‌کنند و خیلی زود خواهند فهمید که اشتباه کرده‌اند و به تکلیف عمل‌نکرده‌اند لذا «توجه کامل و مطیع همسر بودن» و اهتمام به تربیت فرزندان بر اساس مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام که سربازانی برای ولی جامعه، اهل جهاد و مبارزه، اهل صبر و مقاومت و دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز باشند از درس‌های زندگی این بانوی مکرمه است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با تأکید بر اینکه برای تحقق بیانیه «گام دوم» احتیاج است که کارگزاران نظام تغییر و دولتِ جوانِ حزب‌اللهی متصدی امور شود تا بستر لازم برای رسیدن به سه مرحله بعدی انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی فراهم شود، خاطرنشان ساخت:

اقشار مختلف مردم این حلقات و کارگروه‌ها را تشکیل دهید و فعالیت تخصصی خودشان را شروع کنید.

خطیب جمعه کرج اظهار داشت: قرن ۱۴ به‌آرامی در حالی تمام می‌شود که دوران داعیه‌داری لیبرال دمکراسی هم با افول آمریکا به پایان خود رسید و رئیس‌جمهور دیوانه صفت کشور نماد قدرت و تمدن و دمکراسی با افتضاح تمام رسماً فاتحه دمکراسی را خواند. رژیمی که خوی استکباری دارد فرقی نمی‌کند رئیس‌جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی است با دو ادبیات. اگر کسی خیال کند یکی سیاست بلد نبود و برج‌ساز بود لذا مشکلات درست کرد ولی این کسی که تازه آمده سیاست بلد است و می‌شود با او تعامل کرد، قطعاً مسیر انحرافی را طی می‌کند چون یکی چهره واقعی را نشان داده و دیگری با تزویر و فریب پیش‌آمده است. جو بایدن تازه نیامده، سالیان سال است در اداره آمریکا و جنایاتی که بر ملل دنیا تحمیل کرده‌اند نقش مؤثر داشته لذا نشانی غلط ندهید و ذهن‌ها را منحرف نکنید که آنچه بر سرِ ما آمد توطئه ترامپ بود. ترامپ و بایدن باهم فرقی ندارند. منتظر صادقانه به میدان آمدن دشمن اسلام و انقلاب و حاکمیت و مردم نباشید. خوی استکباری صداقت نیست فریبکاری است. خیلی جای تأسف دارد مسئولی بعدازاینکه این‌همه خرابکاری کرده‌اند حالا بیاید در مصاحبه جوری از بی‌اعتمادی به آمریکا بگویند کان تا حالا کسی نگفته بوده بعد بگوید ولی آنچه رهبری از ما می‌خواست سخت بود عمل کنیم. آیا واقعاً نباید این‌همه خسارت زده‌شده به کشور را پیگیری حقوقی و قضائی کرد؟

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بیان داشت:

بازار انتخابات آرام‌آرام گرم می‌شود و معرکه دین‌داری و دین فروشی فراهم می‌شود اما نتیجه دست مردم است که چه کسی را بر امورات خود مسلط می‌کنند لذا خوب دقت کنید عده‌ای که تقریباً تمام پایگاه‌های خود را ازدست‌داده‌اند تلاش می‌کنند منسجم شوند و دوباره جای پائی برای خود از طریق شورای شهر پیدا کنند و برای این کار هر کاری لازم باشد انجام می‌دهند، پول خرج می‌کنند، تهمت می‌زنند و امثال این‌ها و برای رفتن به شورا خواب‌ها دیده‌اند اما شما مردم می‌توانید خواب آنان را پریشان کنید و جلوی فساد را بگیرید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان