فرمانده سپاه سرنگون کردن پهپاد آمریکا را حامل یک پیام آشکار خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:41

فرمانده سپاه سرنگون کردن پهپاد آمریکا را حامل یک پیام آشکار خواند

شماره: 7921
Aa Aa

حسین سلامی می گوید: هواپیمای جاسوسی دشمن از مرزهای ایران عبور کرده بود؛ مرزها خط قرمز ماست و هر دشمنی به آن تعرض کند نابود خواهد شد.

بنای جنگ نداریم اما برای جنگ کاملا آماده ایم؛
فرمانده سپاه سرنگون کردن پهپاد آمریکا را حامل یک پیام آشکار خواند

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان اظهار داشت: شهیدان ما در هر نقطه ای از این کشور بزرگ نشانه های عزت و سمبل های افتخار ما هستند. شهیدان بیان کننده استحکام ایمان و درخشش روح مقاومت در پیکره ملت ایران هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود: امروز ملت ایران در عالم با صفت اقتدار، افتخار، بزرگی، ایستادگی، عزت، پیشرفت، امنیت و رفاه شناخته می شود و همه این معانی و تعابیر میراث جاودان صدها هزار شهید این سرزمین بزرگ است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: می توان واژه کرد را الهام بخشیده از کرامت، رشادت و دلاوری دانست. کردستان و مردمانش اصیل ترین مردمان ایران هستند. بنابراین کردها در شکل دهی به تمدن عظیم ما نقش گسترده ای دارند و به این دلیل است که این سرزمین سالها مورد طمع دشمنان بوده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در هر دوره ای آمریکا یک سرزمین را عرصه تاخت خود قرار داده است، گفت: آنها می خواستند کردستان را پایگاه و سکوی پرتابی برای شکستن وحدت ملی امت اسلام قرار دهند اما شعور، آگاهی، ایمان و روح حماسه آفرینی مردمان کرد در پیوند با همه ملت ایران اجازه نداد این توطئه شوم شکل بگیرد. آنها می خواستند سرزمین کردستان ما را میدان جنگ کنند و امنیت را از مردمان ما بگیرند اما جوانان برومند کردستان و ایران و پیشمرگان مسلمان ایستادند و قتلگاهی برای سیاست های استعماری آمریکا و غرب ساختند.

وی تصریح کرد: کردستان نقطه وحدت امت اسلام و ملت ایران شده است و امروز کردستان در حال پیشرفت می درخشد و در آن جلوه های پیشرفت نمایان است. ما از تاریخ سختی عبور کرده ایم و با دشمنان بزرگی درگیر بوده ایم و همه سناریوهای سخت و سهمگین استعمار برای فشار به مردم ایران و از بین بردن استقلال کشور در طول تاریخ ۴۰ ساله از سوی دشمن اعمال شده است اما ملت بزرگ ایران با اقتدار از ارتفاع اراده دشمنان عبور کرد و آنها را شکست داد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما هرکجا مقاومت کرده ایم، پیروز شده ایم. در تحریم اقتصادی به خوداتکایی اقتصادی رسیدیم و مسیر ما در این گذرگاه سخت تحریم، دستیابی به عزت اقتصادی و بریدن پیوند به هیچ بیگانه‌ای است.

فرمانده کل سپاه گفت: در سحرگاهان امروز نیروی هوافضای سپاه یک فروند هواپیمای جاسوسی دشمن را که از مرزهای ما عبور کرده و در حال تعرض به امنیت ملی ما بود، شجاعانه سرنگون کرد. این منش و روش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشمنان است.

وی تاکید کرد: سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا، حامل یک پیام آشکار، واضح، قاطع، سریع، صریح و دقیق بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه ای به این سرزمین عکس العمل های قاطع، تمام کننده و قطعی خواهند داشت. مرزها خط قرمز ماست و هر دشمنی به آن تعرض کند، بر نخواهد گشت و نابود خواهد شد. تنها راه دشمنان احترام به تمامیت ارضی و منافع ملی ایران است.

سرلشکر سلامی گفت: اعلام می کنیم، بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده ایم و حادثه امروز نشانه روشنی از این پیام دقیق بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان