فرهنگ انقلابی به شعار و داد زدن نیست | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 2:11

فرهنگ انقلابی به شعار و داد زدن نیست

شماره: 22198
Aa Aa

او با بیان این که تیغ مجلس به عنوان ناظر اجرای قوانین بُرّنده است گفته هر کس به پست مدیریتی می‌رسد تصور می‌کند صاحب تمام اموالی است که در دسترس اوست.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
فرهنگ انقلابی به شعار و داد زدن نیست

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا گفت:

با ابلاغ برخی قوانین دیگر قابل پذیرش نیست که موضوعات در استان‌ها و شهرستان‌ها روی زمین بماند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به موضوع مولدسازی اظهار داشت:

برخی دوستان در دولت و مجلس نسبت به این موضوع آشنا نبودند. واقعیت این است که ما از سال ۱۳۸۲ تا ۱۴۰۱، ۱۲ قانون جاری در رابطه با مولدسازی اعم از دائم و یکساله در قالب قانون بودجه داریم اما متأسفانه بر زمین مانده است آن هم نه به دلایل متقن بلکه به بهانه‌های مختلف و با بت پرستی قرن بیست و یکمی که هر کس به پست مدیریتی می‌رسد تصور می‌کند صاحب تمام اموالی است که در دسترس اوست اجازه اجرای این قوانین را نمی‌دهد. ما تلاش کردیم این قانون را بهینه کرده و مشکلات آن را برطرف کنیم تا مشکلات اجرایی برطرف شود. اکنون اختیار آن به استان‌ها و شهرستان‌ها داده شده است و همین یک قانون به تنهایی می‌تواند مشکلات مربوط به این موضوع را حل و فصل کند.

قالیباف گفت:

تیغ مجلس به عنوان ناظر اجرای قوانین بُرّنده است. نمایندگان مجلس در دسترس‌ترین افراد برای مردم هستند که توفیق بزرگی برای آنها است. امروز باید همه مسئولان در سطوح مختلف با همدلی، گره از کار مردم باز کنیم. فرهنگ انقلابی به شعار و داد زدن نیست بلکه باور داشتن به سنت الهی و مردم است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان