فضای مجازی، عربده‌کشی سر چهارراه است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 7:19

فضای مجازی، عربده‌کشی سر چهارراه است

شماره: 14714
Aa Aa

علم‌الهدی گفته نظام شاهنشاهی متکی به ثروت نفتی و نیزه و ستمی بود که با آن پول‌ها مهیا کرده بود و در میان مردم جز ضعف و محرومیت نبود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
فضای مجازی، عربده‌کشی سر چهارراه است

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

در نظام‌های مستبد جریان حاکم به مردم کاری ندارد و خود را متکی به قدرت و ثروتی می‌داند که مردم را دچار محرومیت کرده است. جوانان ما امروز دوران ستمشاهی را یاد ندارند و اگر نظام آموزش و پرورش متولی درستی پیدا کند تاریخ گذشته و بستر انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز تبیین شود که در کدام بستر اجتماعی شکل گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، علم‌الهدی افزود:

نظام ستمشاهی متکی به ثروت نفتی بود که در بانک‌های آمریکایی آن را ذخیره کرده بود و متکی به نیزه و ستمی بود که با آن پول‌ها مهیا کرده بود و در میان مردم جز ضعف و محرومیت نبود. شاه صریحا در سخنرانی خود می‌گفت آنهایی که منابع قدرت و ثروت هستند وابسته به دربار هستند و بقیه هم که دو دسته هستند با من خوب نیستند: یکی بچه‌های مدارس و دیگری افرادی که در مقابر روضه‌خوان هستند. هرجا منبع قدرت و ثروتی بود وابسته به دربار بود و شاه این را تائید می‌کرد. این دولت استکباری است اما نظام مردمی که مبانی قدرت را سرکوب کرده و جریان قدرت را از بین برده و می‌خواهد عدل اسلامی را پیاده کند متکی به مردم است و اگر قرار شد اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار شود اعتماد مردم به نظام، خدشه‌دار می‌شود. نظام ما، نظام مردمسالاری دینی است و مردم باید به این نظام اعتماد کنند و پای نظام بایستند.

امام جمعه مشهد گفت:

قشر محروم اگر امیدوار شدند اعتماد عمومی مردم بازمی‌گردد. دولتمردان حتی الامکان وعده ندهند و پس از انجام کار اعلام کنند آن کار صورت گرفته است.

اوبا اشاره به اینکه مردم باید کمک‌کار دولت باشند اظهار داشت:

چشمتان به فضای مجازی و موبایل‌ها و تبلت‌ها نباشد و هر کسی که خواست برای این نظام حاشیه سازی کند توجه نکنید. مردم باید کمک کنند. فضای مجازی، عربده‌کشی سر چهارراه است و خیلی حرف‌ها در این فضا دروغ است و هر چیزی را که می‌شنوید در واقعیت کشور تحقیق و بررسی کنید. مجلس هم وظیفه دارد و نمایندگان باید در حوزه انتخابیه خود مطالبات مردمی را مدیریت کنند و بر عملکرد دولت نظارت داشته باشند و این وظیفه جهادگرانه باید صورت بگیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان