لشگر امام زمان(عج) با عاشورا تجهیز می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:15

لشگر امام زمان(عج) با عاشورا تجهیز می شود

شماره: 11071
Aa Aa

میرباقری گفته شیاطین درصدد ایجاد شبهات هستند؛ عده‌ای روشنفکر تکرار می‌کنند که چرا امام به کربلا رفتند و چرا انسان‌ها گریه می‌کنند بر این بلا؟

استاد حوزه علمیه قم مطرح کرد؛
لشگر امام زمان(عج) با عاشورا تجهیز می شود

سید مهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمیه قم در مراسم شام غریبان اظهار کرد:

عاشورا بزرگ‌ترین بلای تاریخ بشریت است که بر امت رسول خدا واردشده است و تمامی انبیاء الهی بر این مصیبت گریسته‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نوشته خبرگزاری حوزه، وی افزود:

هر شب جمعه رحمت خداوند به کربلا هبوط می‌کند و عنایت خداوند به کربلا یک عنایت خاص و ویژه است که باعث می‌شود انبیاء الهی به این سرزمین بیایند و از الطاف و عنایات ویژه خداوند بهره‌مند شوند. ضیافتی که خداوند برای امام حسین علیه‌السلام برقرار نموده قابل‌درک نیست و فقط حضرات معصومین می‌توانند عظمت آن را درک نمایند چراکه انسان به واسطه این ضیافت به حیات طیبه خواهند رسید. هر خبری در عالم است بر سر این سفره سیدالشهداست و تمام عالم درگیر این مسئله هستند و همه انسان‌ها به جز عده‌ای معدود که معاند هستند و بر این مصیبت اشک نریخته‌اند به واسطه این لطف امام هدایت خواهند شد.

 میرباقری تأکید کرد:

شیاطین امروزه درصدد ایجاد شبهات هستند و عده‌ای روشنفکر با یک ادبیات مدرن و به‌ظاهر علمی تکرار می‌کنند که چرا امام به کربلا رفتند و چرا انسان‌ها گریه می‌کنند بر این بلا؟ متأسفانه این‌ها نفهمیده‌اند این ضیافت الهی در سایه همین اشک ریختن‌ها به‌دست‌آمده و مهم‌ترین سلاح برای طهارت نفس و عبور از شیطان و همراهی با سیدالشهدا و حضور در لشکر امام زمان(عج) و شناخت شیاطین به واسطه اشک بر سیدالشهداست. با همین عاشوراست که لشگر امام زمان(عج) تجهیز می‌شود و این لشگر با حرف‌ها و تحلیل‌های روشن‌فکرها تجهیز نخواهد شد بلکه با اشک بر سیدالشهدا تجهیز می‌شود و همین افراد روشنفکر که به دنبال تحلیل و تبیین واقعه عاشورا هستند از قافله حسینی جا خواهند ماند. دشمن از تعطیلی محافل عاشورایی خوشحال می‌شود و امسال سکولارها تلاش کردند که در ماه محرم اقامه عزا نشود اما نتوانستند این محافل حسینی را تعطیل کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان