مؤمنان حقیقی از خط دین و ولایت تبعیت می کنند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:58

مؤمنان حقیقی از خط دین و ولایت تبعیت می کنند

شماره: 11587
Aa Aa

صدیقی گفته انقلاب، مقدمه ظهور امام زمان(عج) است؛ دشمنان ما زبانی جز خشونت نمی دانند اما ما از این موضوع با عنوان مقاومت یاد می کنیم.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد؛
مؤمنان حقیقی از خط دین و ولایت تبعیت می کنند

صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروز برخی از غرب گرایان از سازش با آمریکا و استکبار دم می زنند بیان کرد:

این افراد اگر مؤمن باشند، بنابر روایت نبی مکرم اسلام(ص) از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شوند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از رسا، امام جمعه موقت تهران تأکید کرد:

رهبر معظم انقلاب علی‌رغم اینکه عدم تعهد آمریکا و اروپا به مذاکرات را یادآور شدند، پس از اصرار مسؤولان اجازه مذاکره دادند اما نتیجه مذاکرات برجامی در همان دوران دموکرات ها و بعد از آن نیز در دوران رییس جمهور شرور فعلی آمریکا برای همگان روشن شد؛ دشمنان ما خشن هستند و زبانی جز خشونت نیز نمی دانند که ما از این موضوع با عنوان مقاومت یاد می کنیم.

وی با تبیین شاخصه های مؤمنان حقیقی از منظر آیات قرآن کریم عنوان کرد:

مؤمنان حقیقی کسانی هستند که دلباخته خداوند بوده و دل به شرق و غرب عالم نبندند و روزی خود را به دست کدخدا نسپارند. مؤمنان حقیقی کسانی هستند که از خط دین و ولایت تبعیت می کنند و دل های خود را به خانه خدا تبدیل کرده اند و اجازه نفوذ شیاطین را به دل خود نمی دهند.

صدیقی مدارا کردن و نرم خویی با ملت و مقاومت و عزت در برابر دشمن را از شاخصه های امت اسلامی برشمرد و ابراز کرد:

ملت ما نبوی و علوی است از این رو نباید بیگانگان را دوست خود برگزیده و اسرار خود را با آنها در میان بگذارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه احکام جزایی اسلام که از سوی پیامبر اکرم(ص) مقرر شده، جنبه بازدارندگی دارد تا امنیت جوامع اسلامی تأمین شود خاطرنشان کرد: نباید این موضوع را با رحمة للعالمین بودن پیامبر اکرم(ص) در تعارض بدانیم زیرا این بحث جنبه بازدارندگی داشته و امنیت را تأمین می کند پس نمی توان آن را چیزی جز رحمت دانست.

وی در پایان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، مسأله آغاز امامت امام زمان(عج) را مورد توجه قرار داد و آن را فصل جدیدی در زندگی بشریت معرفی کرد و گفت: طبق روایات ایشان ظهور می کنند تا جهان را از ظالمان، آدم کش ها، غارتگران، مفسدان و منافقان پاک کنند؛ امروز ما باید شبکه جهانی مقاومت را توسعه دهیم و مطمئن باشیم انقلاب مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان