ما اصلا نظام سرکوب نداریم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 13:30

ما اصلا نظام سرکوب نداریم

شماره: 21759
Aa Aa

جمهوری یک نوع اسلام بوده و آزادی جزوی از آن است| نظام جمهوری اسلامی واقعا مداراگر است| فردی با نهایت آزادی رفته بالای پشت‌بام می‌گوید مرگ بر دیکتاتور؛ اگر دیکتاتور بود که دمار از روزگار تو درمی‌آورد|  فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاش را با تدبیر و شهید دادن و نکشتن دار و دسته آن به پایان رساندیم.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی؛
ما اصلا نظام سرکوب نداریم

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:

حماقت آمریکایی‌ها این بود که اگر درست می‌فهمیدند خانواده شاه را تحویل ایران می‌دادند، ما محاکمه‌شان می‌کردیم و قطعا مثل بنی‌صدر آن‌ها را نمی‌کشتیم. معلوم نبود بکشیم‌شان؛ پسر شاه آن موقع بچه بود اما فرح نائب‌السلطنه بود. آن‌ها الان رفتند آمریکا، پول ملت ما را دزدیدند و با آن زندگی می‌کنند و آمریکا به این دزد‌ها و غارت‌گر‌های ما امکانات می‌دهد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او با بیان اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی نظام سرکوب نداریم؛ نظام روشنگری داریم گفت:

شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم. ما باید قدر نظام‌مان را بدانیم، نظامی که همه در آن زندگی می‌کنیم دارای امنیت است. طرح فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاش را با تدبیر و شهید دادن و نکشتن دار و دسته آن به پایان رساندیم.

وی با بیان این که سرود سلام فرمانده از فرامرز‌های ما گذشت و رفت گفت:

از این دخترانی که با آقا رفته بودند نماز می‌خواندند لذت نبردید؟

او ادامه داد:

قانون اساسی ۹۸ درصد رأی آورد. امام فرمود شما آزادید می‌توانید رأی بدهید تا شاه برگردد و نظام پادشاهی باشد. آقای مهندس بازرگان نخست‌وزیر امام بود، در روز ۱۳ فروردین که فیلم آن نیز موجود است خبرنگار از او پرسید شما به چه رأی می‌دهید گفت جمهوری دموکراتیک اسلامی در حالی که امام فرمود جمهوری دموکراتیک اهانت به اسلام است. چون جمهوری یک نوع اسلام بوده و آزادی جزوی از آن است، شما برای چه داری دموکراتیک را اضافه می‌کنید؟ آقای بازرگان نخست‌وزیر امامی بود که اگر امام نبود نخست‌وزیر شاه می‌شد، با آزادی آمد رأی خود را داد. در یک نظام همیشه مخالف و موافق وجود دارد. یعنی شما الان از ۸۴ میلیون نفر جمعیت ایران فکر می‌کنید هر ۸۴ میلیون اسلام، انقلاب و ولایت را قبول دارد؟ نه یک درصد کمی هم قبول ندارند.

او گفت:

مولوی عبدالحمید امام جمعه یکی از استان‌های سیستان و بلوچستان است. می‌رود آنجا خلاف نظام صحبت می‌کند. موجب اغتشاش می‌شود اما باز امام‌جمعه باقی می‌ماند. نظام در مدارای کامل صحیح عقلایی با این‌ها به سر می‌برد. نظام جمهوری اسلامی واقعا مداراگر است. تعداد خیلی کمی از ساواک شاه اعدام شدند. ساواک ۸ هزار کارمند داشت. حزب توده هر روز در و دیوار را پر می‌کرد که اسامی ساواکی‌ها را منتشر کنید. ما آمدیم از همین ساواک، آن‌هایی که می‌توانستند به جمهوری اسلامی خدمت کنند را نگه داشتیم و بعد دادیم فیلم ساختند که پدر ساواکی و بچه انقلابی است. چرا؟ چون اگر در مدرسه و دانشگاه معلوم شد،پدرش ساواکی است بتواند بگوید من خودم انقلابی‌ام تا شخصیت انسانی او حفظ شود.

وی اظهار داشت:

کسی که نمی‌خواهد جمهوری اسلامی باشد، خب نخواهد. کسی که جمهوری اسلامی را نخواهد باید به تلویزیون آورد و بگوییم از بیت‌المال مسلمین استفاده کن و بعد بگو نمی‌خواهم جمهوری اسلامی باشد؟ به ما چه مربوط است. خودش روزنامه دارد، گپ بزند، در کوچه و خیابان همه‌جا حرف بزند. در همین سایت‌ها حرف می‌زنند. مگر نمی‌گویند؟ مگر حرف‌های عباس عبدی علیه نظام نیست؟ میرحسین موسوی چه می‌گوید؟ واقعا یک مخالف نظام بیشتر از این حرف می‌زند؟ از این کمتر می‌زند. آقای خاتمی در نوشته‌اش چه می‌گوید؟ مخالف چه می‌خواهد بگوید؟ خب می‌گویند. ما زمان شاه یک صلوات می‌فرستادیم، ما را می‌فرستادند زیر شکنجه ساواک اما الان اینطور است که تو همه حرف‌هایت را زدی، دو ماه قبل هم یکی دیگر بود همین حرف‌ها را زد الان از اینجا کجا می‌روی گفت کلاس. گفتم کسی مانعت است؟ گفت خیر. گفتم شب هم می‌روی خانه؛ فردا هم می‌آیی. یک ماه دیگر هم یکی دیگر می‌آید همین حرف‌ها را می‌زند. بعد به او گفتم خودت نمی‌فهمی چه می‌گویی، اگر می‌فهمیدی نمی‌گفتی اما در نهایت آزادی می‌گویی در ایران آزادی نیست. فردی با نهایت آزادی رفته بالای پشت‌بام می‌گوید مرگ بر دیکتاتور، اگر دیکتاتور بود که دمار از روزگار تو درمی‌آورد. الان این آقایان رفتند اغتشاش کردند آقا در نهایت محبت کردند گفتند این‌ افراد را رها کنید. در دانشگاه هم که می‌رویم برخی از مخالفین هرچه می‌خواهند می‌گویند و ما هم می‌گوییم بسم‌الله بگو. در این سایت‌ها هم می‌نویسند. نمی‌شود جلوی این سایت‌ها را گرفت؟ چرا؛ بدترین چیز‌ها را هم می‌نویسند. این اصلا دلیل آزادی است. جمهوری اسلامی یک پهلوان نیرومندی است که این چیز‌ها هیچ تاثیری در آن ندارد یعنی من که یکی از کسانی هستم که در انقلاب سابقه‌کار دارم به شما می‌گویم من نگرانی ندارم. اصلا این مطالب را فردا در تاریخ حتما یک پژوهشگر در دانشگاه بخواهد تحقیق کند می‌بیند این همه نشریه و روزنامه تعدادش بیشتر از مال ماست. ما چه نشریه‌ای داریم؟ یک جوان، رسالت و کرمان را داریم. جالب است سه تا روزنامه برای آقا و نهاد رهبری است. یکی‌ دست مسیح مهاجری است که سبک ضد آقای حسین شریعتمداری است، یکی هم اطلاعات است که خدا رحمت کند دست آقای دعایی بود، بعد هم که دیدید آقا چطور آقای دعایی را تحویل گرفت، نفر بعدی هم وزیر سابق ارشاد را گذاشت. آقا می‌تواند ایشان را بردارد؟ نمی‌تواند؟ پس چرا حسین شریعتمداری را برنمی‌دارد؟ ما باید قدر این نظام را بدانیم. من زمان مصدق را دیدم شما‌ها ندیدید. در زمان مصدق نشریات را نگاه کنید، روزنامه داد بود، فرمان بود، اتحاد ملی بود. این‌ها علیه مصدق هرچه دلشان می‌خواست می‌نوشتند. چلنگر برای حزب توده بود، مصدق را به شکل میمون درمی‌آورد که به ساز آمریکا و انگلیس می‌رقصد. بعد می‌گفتند خفقان است و لباس نظامی تن مصدق می‌کردند. بعد معلوم شد که اکثر آن‌ها از خارج پول می‌گیرند، اسناد خانه سلاح که درآمد، گند این‌ها هم درآمد. محمد مسعود آدم مشکل‌داری بود، این روشنفکر‌ها هر بار تبلیغش می‌کنند. روزنامه‌اش را شما نگاه کنید ارزیابی کنید ببین چه خبر است. اما مذهبی‌ها او را نکشتند، حزب توده او را کشت. ما باید قدر نظام‌مان را بدانیم، نظامی که همه در آن زندگی می‌کنیم، دارای امنیت است. طرح فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاش را با تدبیر و شهید دادن و نکشتن دار و دسته آن به پایان رساندیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان