مخالفت رئیس مجمع تشخیص مصلحت با تصویب FATF | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 11:11

مخالفت رئیس مجمع تشخیص مصلحت با تصویب FATF

شماره: 6780
Aa Aa

آملی لاریجانی گفته: آیا واقعا مصلحت است که با این طلب های قلدرمابانه کشورهای غربی همراهی شود؟ ما نباید ارزش های انقلاب را فراموش کنیم.

مردم برای عزت خودشان بسیار ارزش قائل هستند؛
مخالفت رئیس مجمع تشخیص مصلحت با تصویب FATF

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مجمع تشخیص مصحلت نظام، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس این مجمع در نشست این مجمع گفت:

ما در عین حال که باید مصالح کشور را رعایت کنیم به نکاتی که از هر دو طرف مطرح می شود نیز بایستی توجه بکنیم. باید به موضوع عزت مردم و عزت کشور هم توجه داشته باشیم.

آملی لاریجانی گفت: انسان احساس می کند که اروپایی ها با وجود این تعویق و تعلیقی که در انجام کارهایشان تا الان داشته اند، در جریان اینستکس، نشان دادند چیزی که طلب می‌کنند فراتر از این حرف ها است.

وی ادامه داد: ما باید به این مطلب توجه داشته باشیم که در تایید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعا آن چیزی است که اروپایی ها از ما خواسته اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟ جمهوری اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس و نهادهای دیگر آیا واقعا مصلحت است که با این طلب های قلدرمابانه کشورهای غربی همراهی کنند؟ راهپیمایی عظیم مردم نشان داد که مردم برای عزت خودشان بسیار ارزش قائل هستند. ما نباید ارزش های انقلاب را فراموش کنیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان