مشاور میرحسین موسوی بازداشت شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 4:56

مشاور میرحسین موسوی بازداشت شد

شماره: 21973
Aa Aa

سید علیرضا بهشتی شیرازی علاوه بر همکاری با میرحسین موسوی در انتشار روزنامه جمهوری اسلامی سمت هایی چون مدیریت روابط عمومی نخست وزیری و مشاور نخست وزیر را عهده‌دار بوده است.

اطلاعاتی درباره نهاد بازداشت‌کننده منتشر نشده است؛
مشاور میرحسین موسوی بازداشت شد

سید علیرضا بهشتی شیرازی، مشاور میرحسین موسوی بازداشت شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تابناک، او از همکاران قدیمی میرحسین موسوی در دوران هشت ساله نخست وزیری وی می‌باشد.

وی علاوه بر همکاری با میرحسین موسوی در انتشار روزنامه جمهوری اسلامی سمت هایی چون مدیریت روابط عمومی نخست وزیری و مشاور نخست وزیر را عهده‌دار بود.

سردبیری روزنامه کلمه سبز در سال ۸۸ از دیگر سمت‌های او بوده است

هنوز اطلاعاتی درباره نهاد بازداشت‌کننده، عنوان اتهامی و محل نگه‌داری بهشتی‌شیرازی منتشر نشده است.

  •  

جام جم آنلاین نوشت:

پیرو بازداشت «علیرضا بهشتی‌شیرازی»، مدیر انتشارات روزنه و فعال سیاسی خبرنگار ما مطلع شده است که دو فرد دیگر - علیرضا بهشتی، مشاور میرحسین موسوی و قربان بهزادیان‌نژاد، رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در سال ۸۸ که هر دو عضو هیئت مدیره دانشگاه تربیت مدرس هستند نیز تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند. دلیل این امر ارتباط آنها با اپوزیسیون خارج از کشور و افراد ضد انقلاب بوده است. لازم به ذکر است که آنها از سخنرانان همایش مجازی «گفت‌وگو برای نجات ایران» - در کلاب هاوس – با موضوع براندازی، مجلس موسسان و تدوین قانون اساسی جدید بوده‌اند. آنها همچنین با اردشیر امیرارجمند که از عناصر ضد انقلاب و ساکن فرانسه است ارتباط داشته‌اند.

این افراد همچنین ایده‌پرداز عبور میرحسین موسوی از نظام جمهوری اسلامی بودند؛ عبوری که مصداق روشن آن بیانیه اخیر میرحسین موسوی است.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان