مقاومت هزینه دارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 5:40

مقاومت هزینه دارد

شماره: 22229
Aa Aa

او با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی جامعه گفته امید است مشکلات اقتصادی برطرف شود اما مقاومت هزینه دارد و باید بتوانیم با این مقاومت از این گردنه‌ها عبور کنیم.

سیداحمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
مقاومت هزینه دارد

سیداحمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت:

ناوشکن تماما ایرانی دنا حدود هزاران کیلومتر در آب‌های دنیا دور زده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از صداوسیما، او ادامه داد:

روسیه اعلام کرده بود این حرکت تنها به دست کشور‌های ابرقدرت امکان‌پذیر است اما ایران اسلامی توانست در این آب‌های با عظمت پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و در پیش بودن روز دخترافزود:

این بانوی بزرگوار الگوی همه پیروان مکتب اسلام است و مصداق یکی از افراد عارفه، عاقله و عالمه‌ای است که دانشمندان در زمان حیاتش از وجود مبارک او استفاده می‌کردند حتی در تاریخ آمده است زمانی که پدرشان در زندان بودند مردم مسائل شرعی خود را از این بانوی بزرگوار می‌پرسیدند.
وی با اشاره به سوم خرداد و موضوع آزادسازی خرمشهر و روز دزفول گفت:

این روز‌ها در تاریخ انقلاب ما جایگاه ارزشمندی دارد، هرچه جامعه پیش می‌رود باید مطالب مربوط به این روز‌ها و دفاع مقدس را برجسته‌تر نشان داد و با جهاد تبیین به جوانان تفهیم کرد.
وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی جامعه فزود:

امید است مشکلات اقتصادی برطرف شود اما طبق گفته‌های مقام معظم رهبری مقاومت هزینه دارد و باید بتوانیم با این مقاومت از این گردنه‌ها عبور کنیم و امید است مسؤولان نیز بر برطرف کردن مشکلات جامعه، بیشتر تلاش کنند تا موفقیت‌های ایران بیشتر به چشم آید.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان