ملت ایران همواره آماده جان دادن است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 19:57

ملت ایران همواره آماده جان دادن است

شماره: 16380
Aa Aa

خیل عظیم پاسداران و بسیجیان بیان می‌کردند چرا ما را برای دفاع از حرم نمی‌فرستید؟|دلدادگان انقلاب جبهه حقی را تشکیل داده‌اند که هر روز گسترده‌تر می‌شود.

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛
ملت ایران همواره آماده جان دادن است

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در یادواره شهدای غرب مشهد عنوان کرد:

ما ام‌القرای انقلاب اسلامی هستیم و باید بر پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی اصرار ورزیم حتی اگر در این راه جان دهیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، فدوی ادامه داد:

یکی از دغدغه‌های همه مسئولان سپاه این بود که هر جایی می‌رفتند خیل عظیم پاسداران و بسیجیان بیان می‌کردند چرا ما را برای دفاع از حرم نمی‌فرستید؟ کار کسی که در هزاران کیلومتر دورتر از خانه خود با دشمن می‌جنگند سخت‌تر از کار کسی است که در خانه با دشمن می‌جنگد. دلدادگان انقلاب اسلامی جبهه حقی را تشکیل داده‌اند که هر روز گسترده‌تر می‌شود. خداوند متعال نیز وعده داده که در نبرد بین حق و باطل همراه جبهه حق است و باطل هرگز پیروز نمی‌شود لذا همواره در تمام نبردها جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز بوده است.

او گفت:

ما به نتایج درخشانی دست پیدا کرده‌ایم زیرا در این ۴۳ سال تکالیفی که خداوند برای پیروزی جبهه حق مشخص کرده است در نظام اسلامی ما به میزان قابل قبولی انجام شده است. 

فدوی با بیان اینکه ما از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای انجام این تکالیف داده‌ایم گفت:

این یکی از نشانه‌های محکمی است که نشان می‌دهد ملت بزرگ ایران برای انجام این تکالیف همواره آماده جان دادن بوده‌ است. هنوز هم بعضی از روزها شهید از سوریه آورده می‌شود که این نشان می‌دهد هنوز هم جوانان ما پای کار هستند و اگر راهی بود که جوانان دلداده انقلاب اسلامی می‌توانستند به یمن بروند الان شاهد حضور خیل عظیمی از جوانان در یمن بودیم هر چند دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن به کسی نیاز ندارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان