موشک‌هایی ساخته‌ایم که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 23:33

موشک‌هایی ساخته‌ایم که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست

شماره: 24373
Aa Aa

او گفته ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم و این را نباید در عوامل مادی و دنیایی جستجو کرد؛ خداوند پیروزی جبهه حق را ضمانت می‌کند.

 علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
موشک‌هایی ساخته‌ایم که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست

 علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در چهاردهمین همایش «خورشید ولایت» گفت:

ما از زمانی که شروع کردیم در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار گرفتیم و موشک‌هایی که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته‌ایم و این تنها گوشه‌ای از قدرت و توانمندی ماست.
 
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:
از روز‌های اول آغاز حرکت انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ دشمنان سازمان یافته حمله نکردند اما بعد از پیروزی انقلاب آمریکا به‌صورت سازمان‌یافته حمله کردند و باید بدانیم که یک ماه دیگر ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکای خبیث همچنان در راس دشمنی با ایران قرار و دشمنی‌اش همچنان ادامه دارد. دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم و این را نباید در عوامل مادی و دنیایی جستجو کرد بلکه علت را باید در قرآن بجوییم کنیم. خداوند متعال در قرآن فرموده من پیروزی جبهه حق را ضمانت می‌کنم و طبق فرموده امام خمینی (ره) ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه را خدا مشخص می‌کند. اگر بندگان خدا دستور الهی را انجام بدهند پروردگار نتایج بی‌نظیری را برای آنان رقم می‌زند.
 فدوی گفت:

امام خامنه‌ای تاکنون دستورات زیادی را به‌صورت مستقیم به نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران ابلاغ کرده‌اند و دستورات مشخص دادند که روح حاکم بر آن‌ها جلوبرنده بوده است.
 فدوی با بیان اینکه وعده خدا حق است و در این وعده تخلف نیست اظهار کرد:

خباثت‌های صهیونیست‌ها از زمان پیامبر اسلام (ص) وجود داشته و اکنون هم کودکشی و قتل‌عام زنان و کودکان بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار دیگر شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل از جمله آمریکا و همراهانش بوده و آشکار شدن دروغ‌های بزرگ صهیونیست‌ها برای ملت‌های جهان از دیگر شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است. 
 وی گفت:

شهدا با دل، زبان و عملشان پای‌کار انقلاب بودند و همین پای‌کار بودن شهدا دستاورد‌های بزرگی را برای انقلاب رقم زده، چون با ابزار‌های مادی نمی‌توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان