مومنین نباید اجازه کشف حجاب بدهند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 4:50

مومنین نباید اجازه کشف حجاب بدهند

شماره: 21504
Aa Aa

مبارزه با مظاهر فساد و گناه در جامعه از شئون زمینه‌سازی برای فرج است| مؤثرترین زمینه‌سازی برای ظهور مقابله با دشمن امام زمان (عج) و استکباری است که در مسیر ظهور سنگلاخ ایجاد کرده است.

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛
مومنین نباید اجازه کشف حجاب بدهند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در اجتماع منتظران ظهور اظهار کرد:

 امروزه مؤثرترین زمینه‌سازی برای ظهور مقابله با دشمن امام زمان (عج) و استکباری است که در مسیر ظهور سنگلاخ ایجاد کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت: 

خواستن ظهور به‌عنوان یک موضوع قطعی موردخواست و اراده همه ماست. اگر ظهور به تأخیر افتاده است عامل و مسبب آن وجود مشکلاتی در ماست که نتوانسته‌ایم قلوب انسان‌ها را نسبت به موضوع ظهور متوجه کنیم و مشکلات و مفاسد موجود در این مسیر را براندازی کنیم. انتظار در یک خواستن خلاصه نمی‌شود. مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اعلام کردند که اکنون باید به دنبال آماده کردن جهان برای ظهور حضرت حجت (عج) باشیم. باید گام دوم انقلاب را بلند برداشت و این همان به راه افتادن پشت سر امام زمان (عج) است.

علم‌الهدی مبارزه با مظاهر فساد و گناه در جامعه را یکی دیگر از شئون زمینه‌سازی برای فرج دانست:

مبارزه با هر منکر و فسق و فجوری که بر سر راه ظهور امام زمان (عج) وجود داشته باشد یکی دیگر از عوامل زمینه‌ساز ظهور است. بر همه ما واجب است که امر به معروف و نهی از منکر را به‌عنوان یک جریان غالب فکری در جامعه نهادینه کنیم. این مسائل، مصداق همان فضا‌هایی است که دشمن برای ما ترتیب می‌بیند. خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان