نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر می شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 21:38

نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر می شود

شماره: 15395
Aa Aa

جمهوری اسلامی نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است| اندیشه اسلام ناب از سوی ولی امر مسلمین تبیین می‌شود و «حکم حکومتی» و لازم‌الاجراست.

باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران؛
نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر می شود

باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در مرسم افتتاح نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:

امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و بنابر گزارش سپاه نیوز، او ادامه داد:

با وجود فشارهای مستکبران، نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند. خداوند را شاکریم در دورانی زندگی می‌کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است. جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است. در تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار بعد از حکومت ۱۰ ساله نبی مکرم اسلام (ص) و حکومت پنج ساله امیر مؤمنان (ع) فرصتی پیش آمده است تا بخشی از احکام اسلام ناب در سرزمین ایران برای جهانیان به نمایش گذاشته شود و در این چهار دهه همه تلاش‌ها بر این بوده است که احکام اسلام و قوانین دینی اجرا شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد:

این از ابعاد مختلف باید بررسی شود که اندیشه اسلام ناب که از سوی ولی امر مسلمین تبیین می‌شود و «حکم حکومتی» و لازم‌الاجراست چگونه اجرا شده و ما در اجرا چه نواقصی داشته‌ایم. این موضوع ابعاد گوناگونی دارد که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است. ما دایرةالمعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی را در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی بر اساس اندیشه رهبری که متأثر از اسلام ناب است خواهیم داشت که این نمایشگاه بخشی از آن را ارائه کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان