نفتکش بریتانیا در آینده نزدیک رفع توقیف شود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 16:53

نفتکش بریتانیا در آینده نزدیک رفع توقیف شود

شماره: 8473
Aa Aa

سیدعباس موسوی درباره آخرین وضعیت کشتی انگلیسی اسنتا ایمپر گفته این کشتی مراحل آخر رسیدگی قضایی و حقوقی را طی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خبر داد؛
نفتکش بریتانیا در آینده نزدیک رفع توقیف شود

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: نفتکش آدریان دریا علیرغم اقدامات ایذایی در نهایت در سواحل مدیترانه پهلو گرفت و محموله خود را تخلیه کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، «سیدعباس موسوی» با اعلام این خبر گفته: ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که به هر طریقی نفتمان را خواهیم فروخت و اقدامات ایذایی تاثیری در برنامه‌های ما نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات آمریکا خلاف قوانین و مقررات بین‌الملل همچون مقررات حقوق دریاها و قوانین سازمان بین المللی دریانوردی(ایمو) است، تصریح کرد:

با این حال این اقدامات ایذایی نمی‌تواند تاثیری در اقدامات ما بگذارد و ماهمانطور که قبلا هم گفتیم نفتمان را خواهیم فروخت و این گونه اقدامات تنها باعث زحمت خود آنها می‌شود.

موسوی یادآور شد: نفتکش آدریان دریا هم علیرغم اقدامات ایذایی در نهایت در سواحل مدیترانه پهلو گرفت و محموله خود را تخلیه کرد و برای آینده آن هم مالک آن تصمیم گیری خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت کشتی انگلیسی اسنتا ایمپر هم گفت: این کشتی هم اکنون مراحل آخر رسیدگی قضایی و حقوقی را طی می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک رفع توقیف شود.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان