نوری همدانی: وضع معیشتی مردم ایران ما را شرمنده می کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:14

نوری همدانی: وضع معیشتی مردم ایران ما را شرمنده می کند

شماره: 7488
Aa Aa

حق مردم ما این نیست که با بی‌مدیریتی آقایان در رنج باشند اما عده‌ای با بی‌مدیریتی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند.

اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست؛
نوری همدانی: وضع معیشتی مردم ایران ما را شرمنده می کند

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با جمعی از بانوان استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مردم بدانند حوزه علمیه و مراجع بیش از همه نسبت به وضع اقتصادی آنها نگران هستند و به مسئولان تذکر می‌دهند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: حق مردم ما این نیست که با بی‌مدیریتی آقایان در رنج باشند اما عده‌ای با بی‌مدیریتی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند.

وی با اشاره به نیاز جامعه به یک عزم جهادی برای حل مشکلات گفت: بله تحریم هستیم ولی اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست بلکه حل مشکلات یک مدیریت انقلابی و جهادی می‌خواهد.

این مرجع تقلید ادامه داد: این مشکلات را عده‌ای با ساده‌اندیشی و توجه نکردن به توصیه‌های رهبری درست کردند درحالی که همه داد زدند و دلسوزان هم گفتند. حتی رهبری معظم فرمودند: به آمریکا اعتماد نکنید الان هم می‌گویند به اروپا اعتماد نکنید ولی باز زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد. باید بگویم که خوش‌بینی به آمریکا یا جهل و ساده لوحی است یا خیانتی در کار است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به بی‌اعتمادی مردم به آمریکا گفت: مردم و دلسوزان به آمریکا اعتماد ندارند. مسئولان محترم دقت کنند با هم حول محور رهبری وحدت داشته داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: نقد کنید اما تخریب نداشته باشید. سعی کنید سخنانی گفته نشود که دشمن شاد شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان