هرگونه همکاری با رسانه‌های معاند مشارکت در اقدام تروریستی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 11:29

هرگونه همکاری با رسانه‌های معاند مشارکت در اقدام تروریستی است

شماره: 20325
Aa Aa

او در واکنش به تشکیل کمیته حقیقت‌یاب شورای حقوق بشر گفته کمیته‌های حقیقت‌یاب برای شناسایی تامین‌کنندگان بمب‌های شیمیایی تشکیل دهند.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران؛
هرگونه همکاری با رسانه‌های معاند مشارکت در اقدام تروریستی است

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری خود گفت:

بیش از ۹۵ درصد متقاضیان مسکن تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

حدود ۱ میلیون و پانصد هزار مسکن هم در مراحل اجرایی صفر تا صد قرار گرفتند و در سفرهای آتی استان شاهد افتتاح‌ها خواهیم بود. وزارت صمت نیز برنامه‌ریزی لازم را برای تامین مصالح این مسکن‌ها در طول چهار سال پیش‌بینی کرده و تاکنون نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان تامین مالی جهت ساخت این واحدها در اختیار سازندگان قرار گرفته است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره پاداش در نظرگرفته شده برای ملی‌پوشان تیم فوتبال در جام جهانی گفت:

پاداش‌هایی را فدراسیون فوتبال و دولت در نظر گرفته که بخشی هم تقدیم شده است. اگر امشب شاهد بازی موفقی باشیم بازهم پاداش‌های دیگری در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی است. اصلی‌ترین پاداش به فوتبالیست‌ها خروش و شادی ملی ملت ایران است که دل همه مردم کشور و دوستداران ملت و کشور را شاد کردند و ان‌شاءالله امشب این شادی مضاعف شود. آن‌چه مهم است این است که اعضای تیم ملی درک و احساس کنند که دولت و ملت کاملاً پشتیبان آنان هستند.

وی همچنین اظهار کرد:

با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند،هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است. مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری با همکاری دستگاه‌های مرتبط، مستندات لازم درباره اقدامات تروریستی این رسانه‌ها را گردآوری کرده و موارد نقض قوانین و مقررات بین‌المللی مشخص شده است. همچنین اقدامات حقوقی و پیگیری‌ها با مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در مراجع بین‌المللی آغاز شده است.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل و کمیته حقیقت‌یاب گفت:

آلمان که یکی از بانیان این قطعنامه بود سابقه طولانی در اقدامات ضدحقوق بشری دارد. شهروندان اهل سنت و کرد ساکن سردشت گواه روشن و زنده‌ای بر وضعیت و اقدامات ضدحقوق بشری، ضدکودکان و ضدزنان کشور نژادپرست آلمان علیه ملت ایران است. این کشورها باید پاسخگوی بیش از ۶ هزار بمب شیمیایی باشند که بر سر ملت ما ریخته‌اند. کمیته‌های حقیقت‌یاب برای شناسایی تامین‌کنندگان این بمب‌های شیمیایی تشکیل دهند و آنچه در گذشته انجام دادند را جبران کنند. بیش از ۶۷ هزار نفر را جانباز شیمیایی کردند که بیش از ۱۵۰۰ نفر از آنان زنان و کودکان بودند. برای بررسی اظهارات دروغین مقامات غربی باید کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان