هر کس برای قطع ید جنایتکاران صهیونیست اقدام نکند محارب است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 19:38

هر کس برای قطع ید جنایتکاران صهیونیست اقدام نکند محارب است

شماره: 17463
Aa Aa

او گفته درست است که ریشه گرانی ها ناشی از عملکرد دولت های پیشین است اما این مساله وظیفه دستگاه های مربوطه را در کنترل قیمت ها نفی نمی کند.

 
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
هر کس برای قطع ید جنایتکاران صهیونیست اقدام نکند محارب است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت:

در نظر داشتن رضای الهی در کارها، پرهیز از رفتارهای نمایشی، دوری از غرور و انفعال و مغتنم شمردن فرصت مسئولیت تکلیفی برای عموم مسئولان کشور محسوب می شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

مجلس یازدهم معتقد است با تعیین پیشران های اصلی اقتقصادی، فرهنگی و اجتماعی باید مدل برنامه نویسی برنامه هفتم متحول شود تا به جای کلی گویی و تصویب مجموعه ای از احکام آرمانی غیرقابل دستیابی برنامه عملیاتی را تصویب کنیم که همه ظرفیت های کشور را بر اولویت های مشخص هماهنگ و هم افزا کند.

وی گفت:

درست است که ریشه گرانی ها در تورم ناشی از عملکرد دولت های پیشین است اما این مساله وظیفه دستگاه های مربوطه را در کنترل قیمت ها نفی نمی کند.

او همچنین کشتار هدفمند مردم مظلوم فلسطین به دست جنایتکاران صهیوینست و هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و اظهار کرد:

به اشغالگران هشدار می دهیم که آتش خشم تاریخی مسلمانان از هر زمانی شعله ورتر شده است و مجازاتی سخت و درهم کوبنده در انتظار آنها است. خون شهید راه حق را آشکار، مجاهدان فی سبیل الله را مصمم و صف منافقان را از مومنان جدا می کند. ناقوس مرگ اشغالگران و متجاوزان به صدا درآمده است. جوانان مسلمان به خصوص جوانان مجاهد فلسطنی به لطف خداوند انتقام برادران و خواهران خود را از صهیونیست های آدم کش و غاصب خواهند گرفت و جمهوری اسلامی ایران تا دستیبابی به هدف نهایی و با تمام قوا پشتیبان انتفاضه نوین مردم عزتمند و شجاع فلسطین خواهد بود و جبهه متحد و مقتدر مقاومت در سراسر جهان نقشه های دشمن صهیونیست را نقش بر آب خواهند کرد. دولت های کشورهای مسلمان در ماه رمضان باید همصدا با ملت های بیدار و غیور خود جنایت های رژیم اشغالگر و رو به زوال صهیونیستی را محکوم کنند. بدون شک دولت هایی که در برابر قتل فلسطینیان سکوت کرده اند در نظر مسلمانان همدست جنایتکاران هستند. هر کسی که امروز در عمل پشتیبان مردم فلسطین نباشد و برای قطع ید جنایتکاران صهیونیست اقدامی نکند به محاربه با خدا برخاسته است هر چند که روزه بگیرد و نماز بگذارد همانا جز این نیست که خداوند از دوستی ورزیدن با کسانی که با شما در دین جنگیده اند و از سرزمین خود بیرونتان رانده اند یا در بیرون راندنتان همدستی کرده اند شما را باز دارد و هر که با آنها دوستی ورزد از ستمکاران خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان