هر کس در کار دولت رئیسی سنگ اندازی کند بیماری روانی دارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 3:10

هر کس در کار دولت رئیسی سنگ اندازی کند بیماری روانی دارد

شماره: 14745
Aa Aa

خودشان که سرقدرت بودند جز مشکل تراشی برای ملت کاری نکردند. کوس رسوایی اینها در آینده نه چندان دور با کارآمدی دولت به صدا در خواهد آمد.

 
«مرتضی طلایی»، چهره سیاسی اصولگرا؛
هر کس در کار دولت رئیسی سنگ اندازی کند بیماری روانی دارد

«مرتضی طلایی»، چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد:

هر فرد، رجل سیاسی و جریانی که دلسوز مردم، نظام، انقلاب و کشور است باید بدون هر گونه گرایش سیاسی که دارد نسبت به حمایت و پشتیبانی از دولت و کمک کلامی، رفتاری، گفتاری و عملی تلاش کند. علاوه براین باید تلاش شود تا دولت بتواند به وعده هایش عمل کند. در واقع باید انجام وظیفه کند و این موضوع یک تکلیف دینی، انقلابی، ملی و یک تکلیف انسانی در برابر همنوعانمان است که امروز ما دولت را یاری بدهیم و کمک و حمایت کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، او افزود:

طلایی در رابطه با ادامه مذاکرات در دولت رییسی گفت:

اگر غربی ها موانع را بردارند و حاضر شوند که حقوق ملت ایران و کشور ایران را پرداخت کنند و زیاده خواهی نکنند  می توان مذاکره کرد اما در کل امریکایی ثابت کردند قابل اعتماد نیستند و ما با علم بر اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند عمل می کنیم و باید بگوییم تا دنیا بداند که ملت ایران ملت منطقه است و حقانیت ما در گفتگو و تعامل با جهان است. ما از مذاکره استقبال می کنیم اما مذاکره ای که تضمین کننده و تامین کننده منافع ملت ایران باشد. 

طلایی در مورد اینکه برخی می گویند اقدامات دولت باید سریع الوقوع و ظرف چندماه باشد گفت:

این همان رفتارهای سیاسی است که انجام می شود و عموما یک سری افراد ناخواسته، نادانسته و ناآگاهانه چنین حرف هایی را می زنند و یک عده هم بیماری روانی دارند به اینکه حالا که دولت مردمی روی کارآمده شروع به سنگ اندازی و کارشکنی کنند کما اینکه خودشان که سرقدرت بودند جز مشکل تراشی برای ملت کاری نکردند. کوس رسوایی اینها در آینده نه چندان دور با کارآمدی دولت به صدا در خواهد آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان