همه مولفه‌های اسلامی در ایران حاکم است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 5:27

همه مولفه‌های اسلامی در ایران حاکم است

شماره: 11091
Aa Aa

قاسم رضایی با بیان این که افتخار ما سرباز ولایت و مطیع محض انقلاب بودن است گفته بیش از ۴۰ درصد زندانیان ایران را سارقان تشکیل می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران عنوان کرد؛
همه مولفه‌های اسلامی در ایران حاکم است

"قاسم رضایی" در دیدار با آیت الله "عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:

نیروی انتظامی، یک سازمان پویا و زنده است و همیشه خود را در کسوت انقلاب، برای انقلاب، در خدمت انقلاب و در کسوت مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند لذا در تمام موقعیت‌های خدمتی، صادقانه ماموریت‌های خود را به انجام می‌رساند. نیروی انتظامی در لباس سربازی است که ولی فقیه، فرمانده اش می‌باشد و این افتخار، خستگی ناشی از سختی‌ها را از بین می‌برد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد:

سرقت دغدغه جدی ما بوده و بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند. اگر زیرساخت‌های موجود در بحث معماری و ساخت و ساز‌ها درست شود مشکلاتی از این دست ایجاد نمی‌شود. اراذل و اوباش دغدغه جدی ما پس از سرقت است. مردم انقلاب کردند تا آسایش و امنیت ریشه‌ای داشته باشند و با اطمینان می‌گوییم ایجاد امنیت پایدار در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد. مقابله با قاچاق و مواد و رعایت شئون اخلاقی هم از خدمات ماست اما اراذل و اوباش در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی تهدیدات پیرامونی مرزی ندارد. به جهت آرمان عمیق مردم و انقلاب هر روز با هجمه‌های زیادی مواجه هستیم و عنایات الهی و تدابیر مقام معظم رهبری این تهدیدات را خنثی می‌کند و در مقابل همه تهدیدات، کشور ما با تلاش نیرو‌های امنیتی از ثبات ویژه‌ای در منطقه برخوردار است.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: همه مولفه‌های اسلامی در جامعه حاکم است. نیروی انتظامی امروز افتخار می‌کند که خادم مردم، سرباز ولایت و مطیع محض انقلاب است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان