هیچ تعارفی نخواهیم داشت | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 8:18

هیچ تعارفی نخواهیم داشت

شماره: 25206
Aa Aa

وقتی می‌گوییم پاسخ حداکثری یعنی اگر رژیم اسرائیل خطا کند پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد؛ اگر آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان؛
هیچ تعارفی نخواهیم داشت

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان در پاسخ به این سؤال که شما گفته‌اید پاسخ حداکثری می‌دهید. آیا به اهداف آمریکایی ضربه می‌زنید؟ گفت:

وقتی می‌گوییم پاسخ حداکثری یعنی اگر رژیم اسرائیل خطا کند پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد. 
به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

ما در همین عملیات اخیر هم از پیش به آمریکا اعلام کردیم که پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه را هدف قرار نخواهیم داد مگر در شرایطی که آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد. در این صورت هیچ تعارفی نخواهیم داشت و منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر آمریکا مجدداً به اسرائیل برای دفاع در برابر موشک‌های ایران کمک کند اهداف آمریکایی را در فهرست اهدافی شما قرار می‌گیرد؟ اعلام کرد:

آمریکا می‌داند که نه به نفع خودش است و نه منافعی که آمریکا در منطقه دنبال می‌کند. امیدوار هستیم آمریکا رژیم اسرائیل را متوقف کند و اجازه ماجراجویی جدید ندهد اما در صورت ماجراجویی جدید رژیم اسرائیل شرایط و پاسخ بعدی ایران متفاوت خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان