واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی کمترین عوارض را دارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:55

واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی کمترین عوارض را دارد

شماره: 14722
Aa Aa

او گفته در صورت موافقت دولت عراق کسانی می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی کمترین عوارض را دارد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم فعال بودن وزارت کشور و کمیسیون اجتماعی در استان‌ها در زمینه بررسی، شناخت و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی ناشی از کرونا اظهار داشت:

واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد. اطلاع‌رسانی درست و دقیق در این درخصوص می‌تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سؤال می‌برند اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.

به گزارش اسپادانا خبر، رییسی روند واکسیناسیون در کشور را امیدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه های سنی مختلف تاکید کرد.

او همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست و تأکید کرد بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان کسانی می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو دُز واکسن کرونا را زده باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان