واگذاری استانداری‌ها به نظامیان برای ارتباطات مردمی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 16:35

واگذاری استانداری‌ها به نظامیان برای ارتباطات مردمی است

شماره: 14865
Aa Aa

دولت سیزدهم می توانست مانند پاکستان و ترکیه فرمانداری ها و استانداری‌ها را با توجه به فجایع دی 96 و آبان 98 به نظامیان واگذار نماید.

الله‌کرم، رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله؛
واگذاری استانداری‌ها به نظامیان برای ارتباطات مردمی است

حسین الله‌کرم، رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله گفت:

فرار آمریکا از افغانستان متاثر از شکست در مقابله با مقاومت می‌تواند فضای برجام را به سمت منافع ملی ایران و تحقق خواسته‌های ایران سوق دهد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفتگو با دیده بان ایران اظهار کرد:

در برخی از کشورهای دنیا به ویژه کشورهای همسایه مثل ترکیه و پاکستان برای جلوگیری از بحران‌ها بارها شاهد حضور نظامیان به عرصه قدرت در سیاست به شکل کودتا یا به صورت قانونی بوده‌ایم. اگر شما هم مثل آن‌ها فکر کنید دولت سیزدهم باید فرمانداری ها و استانداری‌ها را با توجه به فجایع دی 96 و آبان 98 به نظامیان واگذار نماید. این در حالی است که در جمهوری اسلامی هرگونه مقابله با بحران‌ها با حضور مردم پایان گرفته است. این وضعیت در بحران‌های کلان 30 تیر 1360 و 23 تیر 1378 و 9 دی 1388 بارها شکل گرفته است و با زور مردم در صحنه خاتمه یافته است. از این رو واگذاری استانداری‌ها به نظامیان بیشتر برای ارتباطات مردمی می‌باشد لذا اتکا به نیروی نظامی نمی‌تواند هدف اصلی در نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

او با بیان این که پیاده شدن از قطار انقلاب در درجه اول به عملکرد خود اشخاص خصوصا عملکرد افراد مسئول بازمی‌گردد گفت:

افراد درجه اول خانواده‌های اشخاص مسئول باید جایگاه و باید و نبایدها را رعایت کنند. از این رو به نظر می‌رسد

حسین الله‌کرم ادامه داد:

تطهیر و ارتباط علنی با طالبان در دولت دوزادهم توسط آقای ظریف و با موافقت آقای روحانی صورت گرفت. این روش و برخورد با ریاست‌جمهوری آقای رئیسی در دولت سیزدهم کاملا تغییر کرد به‌طوری که علاوه بر محکومیت جنایت در پنجشیر پذیریش دولت از افغانستان را به حضور کلیه اقلیت‌ها در آن دولت منوط کردند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان در اعتراض به آمریکا در فرار از افغانستان و تحویل آن به طالبان و رها کردن رئیس‌جمهور غنی و با تغییر موضع از عملکرد دولت روحانی هم اکنون طرفدار مقاومت در پنجشیر شده‌اند. مشکل مردم ایران مسئله افغانستان نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان