وای به حال جامعه‌ای که واژه پرستو در آن وجود داشته باشد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 15:28

وای به حال جامعه‌ای که واژه پرستو در آن وجود داشته باشد

شماره: 8084
Aa Aa

حمیده زرآبادی گفته: می‌خواهند آرامش و امنیت زنان و دختران را با گشت ارشاد و گشت نامحسوس برقرار کنند. کجای مسیر را اشتباه رفتیم؟

نماینده مردم قزوین در مجلس اعلام کرد؛
وای به حال جامعه‌ای که واژه پرستو در آن وجود داشته باشد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس در نطق میان دستور خود، عملکرد گروه‌های سیاسی را نقد کرد و گفت:

بسیار گفته‌ایم که هرگز منافع جمعی ملت را فدای منافع سیاسی و مطامع فردی، گروهی و حزبی خود نسازیم و در پیشگاه خداوند و محضر مردم سوگند خورده‌ایم تا سخن نگوییم مگر به صداقت، گام بر نداریم جز برای آبادانی ملت. اگر امروز به واسطه تخریب، تهدید و توهین صدایمان می‌لرزد و اراده‌هایمان سست و شکننده شده باید بدانیم که ما میراث‌داران خوبی نیستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: به عنوان اولین بانوی راه یافته به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین از زنان سرزمینم سخن می‌گویم؛ زنانی که سهم‌شان در دولت صفر است و سخن گفتن‌شان در تریبون نماز جمعه کراهت دارد و اگر صحبت هم کنند با استقبال و خوشرویی نیست بلکه با اکراه و اجبار است. زنان باید تمام توان و قدرت خود را صرف کنند تا از هجوم بی‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و افتراها در امان باشند و اگر حقیقت داشته باشد باید گفت وای به حال جامعه‌ای که از زن به عنوان یک ابزار استفاده شود و واژه سخیف پرستو در آن وجود داشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: کجای مسیر را اشتباه رفتیم. جامعه‌ای که الگوی بی‌بدیل فاطمه (س) را دارد و از صبر و استقامت و نطق‌های آتشین زینب کبری سخن می‌گوید می‌خواهد آرامش و امنیت زنان و دختران سرزمین خود را با گشت ارشاد و گشت نامحسوس برقرار کند. آیا زمان آن نرسیده که خواست مردم را از میان خودِ مردم دنبال کنیم و در مسیر مردم‌سالاری دینی که باورمان است، حرکت کنیم؟ به نمایندگی از جوانان سرزمین از درد جوانانی می‌گویم که ایستاده‌اند، تلاش کردند و سر خورده شدند. اگر امید را از جوانان بگیریم چه می‌ماند؟

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان