ویروس کرونا تا تابستان ۲۰۲۱ و بدون واکسن دوام می‌یابد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 13:59

ویروس کرونا تا تابستان ۲۰۲۱ و بدون واکسن دوام می‌یابد

شماره: 10012
Aa Aa

در این سند آمده شیوع بیماری در "گروه‌ها" رخ خواهد داد؛ ما مسیر طولانی به ویژه درباره احتمال واقعی احیای این ویروس در پیش داریم.

در یک سند افشاشده پنتاگون آمده است؛
ویروس کرونا تا تابستان ۲۰۲۱ و بدون واکسن دوام می‌یابد

در یک سند افشاشده پنتاگون آمده که ویروس کرونا تا تابستان ۲۰۲۱ دوام می‌یابد و هیچ واکسنی تا پیش از این موعد برایش تولید نمی‌شود.

این سند بدون امضا که توسط پایگاه خبری Task and Purpose نیز دیده شده شامل جزئیاتی مربوط به احتمال واقعی احیای مجدد کروناویروس در ماه‌های آتی می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، گفته می‌شود این سند از سوی کنت راپوآنو، دستیار وزیر دفاع در امور دفاع کشور و امنیت جهانی برای اسپر نگاشته شده است.

در این سند آمده است:

تمامی شواهد نشان می‌دهد که ما در ماه‌های پیشرو همچنان باید با کروناویروسی که جهان را درگیر کرده دست و پنجه نرم کنیم. این احتمال تا زمانی که ایمنی در مقیاس گسترده از طریق واکسیناسیون و برخی از مصونیت‌ها پس از بهبودی از ویروس وجود داشته باشد ادامه خواهد یافت.

وی همچنین به چارچوبی برای ارتش آمریکا در این باره اشاره کرده و آورده است: ‌

ما مسیر طولانی به ویژه درباره احتمال واقعی احیای این ویروس در پیش داریم. همچنین ما باید توجه خود را به از سرگیری ماموریت‌های حساس و افزایش سطوح فعالیت مجددا معطوف کنیم و تمهیدات ضروری را باید در ارتباط با احیای مجدد این ویروس در پایان سال جاری میلادی در نظر بگیریم.

در این یادداشت، شیوع بیماری در "گروه‌ها" رخ خواهد داد اما هشدار می‌دهد که آزمایش، اطمینان صد درصد از عدم وجود ویروس را فراهم نمی‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان