پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر انقلاب است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:35

پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر انقلاب است

شماره: 12833
Aa Aa

رئیسی گفته روشنفکری آن نیست که جامعه را به سمت فرهنگ غربی هدایت کند؛ روشنفکری، دیده‌بانی و پیشگیری از وقوع ناهنجاری و مشکلات است.

رئیس قوه قضاییه ایران عنوان کرد؛
پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر انقلاب است
سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه  ایران در دیدار با نخبگان استان آذربایجان غربی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان علیه مردم و نظام اسلامی ایران گفت:
 
شرارت دشمنان و عناصر ضدانقلاب و گروه‌های مزدور علیه مردم ما به این سبب است که آن‌ها نمی‌خواهند دین در جامعه ما جریان داشته باشد.
 
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، رئیسی با بیان اینکه نظام اسلامی با هیچگونه فقر و فساد و تبعیضی سازگاری ندارد گفت:
 
روشنفکری آن نیست که جامعه ما را به سمت فرهنگ غربی هدایت کند بلکه روشنفکری به معنای دیده‌بانی و پیشگیری از وقوع ناهنجاری و مشکلات است.
 
رئیس دستگاه قضا با تاکید بر این نکته که هاضمه نظام اسلامی فسادناپذیر است تصریح کرد:
 
سازمان‌ها و ادارات ما باید جلوه کارآمدی و گره گشایی از زندگی مردم باشند و چنانچه این سازمان‌ها خود گرفتار فساد شوند در کار مردم گره خواهند انداخت و بدین ترتیب برای آن‌ها مشکل مضاعف ایجاد می‌شود. همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید نسبت به سلامت اداری حساس باشند و بدانند که کوچکترین ناسلامتی در یک مجموعه به کل سازمان آسیب می‌رساند.
 
رئیس قوه قضاییه گفت: در بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز حضور و نقش مردم و سازمان‌های مردم نهاد بسیار تعیین کننده است. ما به عنوان سرباز نظام مصمم هستیم که با فساد در هرکجا که باشد مبارزه کنیم و اجازه ندهیم فساد در هیچ کجای نظام اداری لانه کند. پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما به عنوان سربازان ایشان و سربازان این نظام، مبارزه مجدانه با فساد را دنبال می‌کنیم.
 
رئیس قوه قضاییه گفت:
به هیچ عنوان بانکی اجازه ندارد پس از تملک یک واحد تولیدی، موجبات تعطیلی آن را فراهم آورد و ما با جدیت موضوع کارخانه‌هایی را که پس از تملک از سوی بانک‌ها تعطیل شده اند دنبال می‌کنیم.
 
رئیس دستگاه قضا همچنین توسعه اقتصادی را در پرتو امنیت اقتصادی دانست و گفت: امنیت اقتصادی مرهون مبارزه با فساد اقتصادی است. وجود فساد در بخش‌های اقتصادی، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مردّد و دلسرد می‌کند. توسعه اقتصادی از طریق ایجاد امنیت اقتصادی محقق می‌شود و در سوی مقابل نیز هرگونه رانت خواری و فساد، سرمایه گذاران را در سرمایه گذاری خود دچار تردید می‌کند. سرمایه عظیم ایران اسلامی «مردم» هستند و با وجود این مردم دشمنان نخواهند توانست اهداف شوم خود علیه ملت ایران را محقق کنند.
برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان