کسی که محاسن ظاهری ندارد محاسن درونی هم ندارد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 6:58

کسی که محاسن ظاهری ندارد محاسن درونی هم ندارد

شماره: 15288
Aa Aa

در گذشته ولنگاری‌هایی از ناحیه برخی دیده می‌شد و بدون شک دیگر آن کم‌کاری‌ها انتظار نمی‌رود. مدیران باید انقلابی، متعهد و متخصص باشند.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
کسی که محاسن ظاهری ندارد محاسن درونی هم ندارد

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان درخطبه‌های نمازجمعه این شهرستان گفت:

شهردار نشدن یا استاندار نشدن نمایندگان منتخب به معنای عدم صلاحیت آنان نیست و مدیران منتخب اگر صلاح بدانند می‌توانند از این افراد نیز در مسئولیت‌های مختلف استفاده نمایند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

آنچه که مهم است احساس امنیت دینی و آرامش فکری در بین مردم شهر و استان است درحالیکه در گذشته ولنگاری‌هایی از ناحیه برخی دیده می‌شد و بدون شک دیگر آن کم‌کاری‌ها انتظار نمی‌رود. افرادی که رای دادند به خصوص خانواده‌های شهدا، انتظارشان از مسئولان جدید ایجاد آرامش عمومی در جامعه و نصب مدیران کارامد با تلاش انقلابی، خادم مردم و متخصص و متدین به خصوص در اصفهان است. در گذشته متأسفانه برخی از اعضای شورای شهر به اعتماد عمومی مردم توجه جدی نکردند که به اعتماد عمومی ضربه زده شد و اکنون شورای فعلی باید خدشه‌هایی که به این اعتماد وارد شده را جبران کنند. جبران این خدشه‌ها با نصب مدیرانی است که انقلابی، متعهد و متخصص باشند اما آنچه که در نصب بعضی مدیران دیده شد تخصص بود ولی تدین و تعهد کافی نبود. کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری می‌رود که محاسن درونی داشته باشد؟ کسی که علناً کار حرام انجام می‌دهد چه انتظاری می‌رود که انقلابی و خادم مردم باشد؟ مردم دیگر معتقد به مسئولان متخصص بدون تدین نیستند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد:

اگر مدیران بخواهند بدون توجه به خواست و رأی مردم و خانواده شهدا با افکار خود، استقلال رأی و بدون مشورت کار را جلو ببرند به مشکلاتی برخواهند خورد و ما نیز سکوت نخواهیم کرد و موارد را به مردم می‌گوییم و امیدوارم این خدشه‌ای که برخی عزیزان ندانسته وارد کردند جبران شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان