یک عضو مجلس خبرگان ایران ناپدید شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:52

یک عضو مجلس خبرگان ایران ناپدید شد

شماره: 8453
Aa Aa

سید مهدی صدرالساداتی چندین بار از طریق تلفن و پیامک تهدید شده بوده اما استاندار قم می گوید هیچگونه بازداشتی گزارش نشده است.

تمام سرنشیان یک خودرو گم شده اند؛
یک عضو مجلس خبرگان ایران ناپدید شد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل  از شفقنا، بهرام سرمست، استاندار قم، درباره آخرین وضعیت ناپدید شدن سیدمهدی صدرالساداتی و انتشار خبری مبنی بر بازداشت این روحانی توسط دادگاه ویژه روحانیت اظهار کرد:

در پیگیری های به عمل آمده از نیروهای امنیتی و انتظامی هیچگونه بازداشتی گزارش نشده است.

وحید اشتری در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

او همچنین حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«۱٫سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان
۲.سید مهدی ‎#صدرالساداتی
۳.سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی
۴.دکتر مجتبی پرگر

این لیست سرنشینان ماشین مفقود شده است. ‏یا واقعا بلایی بر سرشان آمده که حداقل بخاطر مفقود شدن عضو خبرگان رهبری به راحتی می‌شود دوربین‌های اتوبان‌ را چک کرد و یا از طریق سیگنال موبایل آخرین نقطه‌ای که بودند را پیدا کرد. یا اینها بازداشت شده‌اند که در اینصورت باید طبق معمول به حال این وضعیت برخورد و مسکوت گذاشتن اطلاع رسانی نگران بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان