۲ پهپاد پیشرفته جدید به ناوگان نیروهای مسلح ایران اضافه شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 9:44

۲ پهپاد پیشرفته جدید به ناوگان نیروهای مسلح ایران اضافه شد

شماره: 16764
Aa Aa

محمد رضا آشتیانی می گوید«پهپاد» یکی از ارکان کلیدی توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح در افق هایی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است.

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران؛
۲ پهپاد پیشرفته جدید به ناوگان نیروهای مسلح ایران اضافه شد

از دستاوردهای جدید پهپادی سازمان صنایع هوایی ایران رونمایی شد.

به گزارش اسپادانا خبر، محمد رضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت:

بی شک صنعت پهپاد یکی از نقاط قابل اتکا در افزایش اقتدار و بنیه دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می رود. «پهپاد» یکی از ارکان کلیدی توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح در افق هایی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است. تا رسیدن به قله های توانمندی در این عرصه راه طولانی در پیش داریم و همچنان باید در راستای اعتلای این صنعت و عرضه محصولات نوظهور تلاشی مجدانه داشته باشیم. امروز نقش پهپادها در صحنه های جنگ، انواع مأموریت های اطلاعاتی و عملیاتی از جمله مراقبت، شناسایی اپتیکی و سیگنالی، رزمی، جنگال و ... غیرقابل انکار است و این محصول راهبردی به عنوان یکی از سامانه های اصلی در همه صحنه های رزم زمینی، هوایی، دریایی و ... نقشی کاربردی و کلیدی دارد.

او گفت: قدم گذاشتن در تولید نسل های بسیار پیشرفته ی پهپادی گوشه ای از عزم،اراده و باور وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تحقق شعار« ما میتوانیم» است. انتظارات از صنعت پهپاد، قابلیت ها و مأموریت های آن فرای آن چیزی است که تا کنون محقق شده است. ما در دوره کنونی در نظر داریم با توسعه قابلیت ها، نوع مأموریت و تنوع کاربری پهپاد در نیروهای مسلح و کشورهای دوست این محصول بسیار راهبردی را به عنوان یکی از ارکان مهم هوشمند دفاعی برتری ساز و قابل اتکا در عرصه های مختلف رزم کشور نهادینه نماییم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان