۳۰ سال دیگر اگر جوانی نباشد چه کسی دکمه موشک را می زند؟ | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 13:44

۳۰ سال دیگر اگر جوانی نباشد چه کسی دکمه موشک را می زند؟

شماره: 13499
Aa Aa

حسینی همدانی گفته میگویند اگر خانمی در۳۰، ۳۵ سالگی باردار شود بچه‌اش منگول می‌شود؛ این‌ها توطئه‌هایی است که انجام می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز عنوان کرد؛
۳۰ سال دیگر اگر جوانی نباشد چه کسی دکمه موشک را می زند؟

حسینی همدانی، خطیب جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

امروز وضعیت کودک کشان صهیونیست به گونه ای شده که اگر تحرکی داشته باشند صدها موشک کوچک و بزرگ از سمت گروهها و کشورهای مقاومت بر سر او فرود خواهد آمد. فرار به سمت پناهگاه ها و صدای غرش موشک ها و انفجار در تل آویو و حیفا نشان داد که جبهه مقاومت به روزهای پیروزی خود نزدیک می شود و همه ما به زودی شاهد زوال رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود ان شاء الله.

به گزارش اسپادانا خبر، او با اشاره به مذاکرات وین بیان داشت: در مذاکرات وین ولو آمریکا در آن حضور ندارد اما نظراتش را جهت برجام دو و سه و چهار توسط اروپائی‌ها که دشمنی‌شان کمتر از آمریکا نیست القاء می‌کند. دستگاه دیپلماسی باید به تذکر رهبری توجه تام داشته باشد که نباید اجازه دهد مذاکرات این دوره فرسایشی شود و آن‌ها بهانه‌تراشی کنند چون نتیجه حداقلی خواهد شد. تقاضای جدی ما این است که دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند لذا همه باید به این موضوع توجه داشته باشند و دولت هم مواظب این مسئله باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره سی‌ام اردیبهشت‌ماه، روز ملی جمعیت بیان داشت: در سی‌ام اردیبهشت سال ۹۳ رهبری سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ فرمودند و به روز ملی جمعیت نام‌گذاری شد که متأسفانه تا امروز به‌دقت انجام‌نشده و هنوز نگرانی کمبود و پیری جمعیت در آینده باقی است و این معضلی است که دوستان باید با دقت به آن توجه کنند. یکی از مؤلفه‌های قدرت که دشمنان با آن مقابله می‌کنند و هر کس هم از آن حرف بزند و یا تبلیغ کند مورد هجمه قرار می‌دهند هم از داخل هم از خارج، جمعیت است. جمعیت یک بحث طراحی‌شده و استراتژیک است مثلاً ما الآن این‌همه راجع به موشک حرف می‌زنیم. فرض کنید ۳۰ سال دیگر جوانی نباشد چه کسی می‌خواهد دکمه موشک را بزند؟ پیرمردهای نفس‌بریده که نمی‌توانند این کار را بکنند. تا کسی درباره زیادشدن جمعیت صحبت می‌کند زود به او هجمه می‌کنند. اگر یک‌وقت طبیب نداشتیم از خارج می‌آوری. اما جمعیت را که نمی‌شود از خارج وارد کنیم. خود کشورهای غربی در مقالاتشان هست که خانم‌ها در سن ۴۵ سالگی برای آخرین بار باردار شوند که پوکی استخوان آن‌ها تا ۲۰ سال یا ۱۵ سال عقب بیافتد. بعد در ایران میگویند اگر خانمی در۳۰، ۳۵ سالگی باردار شود بچه‌اش منگول می‌شود و غربالگری‌هایی که محل بحث است را چند بار انجام می‌دهند که افراد اصلاً رغبت نکنند که به این سمت حرکت کنند. این‌ها توطئه‌هایی است که انجام می‌گیرد. به هر جهت در بحث تبلیغ و فرهنگ‌سازی باید کار بیشتری صورت بگیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان