۴ نفر از اعضای مرتبط با موساد اعدام شدند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 19:35

۴ نفر از اعضای مرتبط با موساد اعدام شدند

شماره: 20367
Aa Aa

گفته شده اعضای این باند با هدایت افسران اطلاعاتی اسرائیل با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کردند.

احکام ۴ نفر از اعضای اصلی باند اراذل و اوباش اجرا شد؛
۴ نفر از اعضای مرتبط با موساد اعدام شدند

احکام ۴ نفر از اعضای اصلی باند اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل اجرا شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، خرداد ماه سال جاری روابط عمومی کل سپاه از دستگیری شبکه‌ای از اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل خبر داد.

این شبکه اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم‌ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

اعضای این باند با هدایت افسران اطلاعاتی اسرائیل با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کردند.

براساس مفاد موجود در پرونده، متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند و اعضای اصلی این باند از اینکه سفارش اقدامات خود را از افرادی در خارج از کشور دریافت می‌کردند و در قبال اخذ پول اقدام به برهم زدن امنیت کشور کرده‌اند، آگاه بوده‌اند.

متهمان از نوع اقدامات ضد امنیتی و اخذ دستورالعمل‌های حفاظتی پیرامون تردد، ارتباطات و رعایت ملاحظات امنیتی از افرادی در خارج کشور آگاهی کامل داشتند.

این پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و رای نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد.

براساس رای نهایی صادره متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر براساس جرایمی از جمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان