آقای امجد عددی نیست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 9:54

آقای امجد عددی نیست

شماره: 12227
Aa Aa

خاتمی گفته جریان ولایت ستیز ۱۰۰ درصد برانداز است و با سوء استفاده از شرایط می‌خواهد به مقام معظم رهبری که مایه وحدت ملت است آسیب برساند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛
آقای امجد عددی نیست

سید احمد خاتمی، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:

جریان «ولایت ستیز»۱۰۰ درصد «برانداز» است. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری حوزه، خاتمی ضمن محکوم کردن سخنان امجد، اظهارداشت:

قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است. خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند. آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» می باشد. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهند به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه گفت: [معاندین]خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است. از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند. این جریان دقیقاً در تداوم فتنه سال ۸۸ است. مسأله یک فرد حقیری نیست و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست. امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان