آمادگی اسرائیل برای اقدام علیه ایران سرعت یافته است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 1:42

آمادگی اسرائیل برای اقدام علیه ایران سرعت یافته است

شماره: 14760
Aa Aa

هدف فعلی ارتش اسرائیل به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه است. این کار بسیار پیچیده‌ بوده و به اطلاعات، توان عملیاتی و تسلیحات بیشتر نیاز دارد.

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل؛
آمادگی اسرائیل برای اقدام علیه ایران سرعت یافته است

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که این رژیم آمادگی برای اقدام علیه برنامه هسته ای ایران را «تا حد زیادی سرعت بخشیده است». 
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او در گفت‌وگو با پایگاه خبری والا نیوز گفت:

افزایش قابل توجه بودجه دفاعی که اخیرا با آن موافقت شده به همین منظور بوده است. این کاری بسیار پیچیده‌تر است؛ به اطلاعاتی بیشتر، توان عملیاتی بیشتر و تسلیحات بیشتر نیاز دارد. ما در زمینه تمامی این ها کار می کنیم. 
او بیان کرد:

هدف فعلی ارتش اسرائیل به حداقل رساندن حضور ایران در خاورمیانه با تاکید بر سوریه است اما این عملیات ها در خاورمیانه اتفاق می افتند. در نتیجه، علیه حماس و علیه حزب الله هم هستند. حملات اسرائیل و دیگر عملیات ها «تا حد زیادی حضور و تسلیحات ایران را در میدان های شمالی کاهش داده است» و ارتش اسرائیل در از هم گسیختن «مسیرهای قاچاق حزب‌الله، حماس و ایران در تمامی مناطق بسیار فعال بوده است». 
کوخاوی گفت:

عمق فعالیت ارتش اسرائیل بیشتر شده و به صورت ۳۶۰ درجه در سراسر منطقه فعالیت می کند. منتظر از راه رسیدن خطر نمی ماند، آماده می شود، با آن مواج می شود، آن را خنثی و ریشه کن می کند. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان